دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۸
کد خبر: ۴۰۹۳۲
|
تاریخ انتشار: ۱۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۹
مشاور عالي سازمان سنجش آموزش كشور از برگزاري آزمون گروه آزمايشي علوم انساني در صبح امروز 11 تير ماه خبر داد.

به گزارش شهر دكتر حسين توكلي گفت: آزمون گروه آزمايشي علوم انساني امروز صبح با تعداد 375 هزار و 229 داوطلب برگزار شده است.

وي اظهار داشت: از اين تعداد 235 هزار و 808 تن زن و 139 هزار و 421 تن مرد هستند.

 

به گفته توكلي اين آزمون در 334 شهرستان و بخشهاي مختلف كشور برگزار مي‌شود و به هر يك از داوطلبان گروه آزمايشي علوم انساني يك دفتر عمومي كه حاوي 100 سوال عمومي است ارائه شده و بايد سوالات را در 75 دقيقه پاسخ دهند، همچنين دفتر آزمون اختصاصي با 180 سوال اختصاصي به داوطلبان داده مي‌شود كه بايد داوطلب در مدت 165 دقيقه به سوالات پاسخ دهد.

 

توكلي ادامه داد: در اين گروه كساني كه داراي مدرك پيش‌دانشگاهي علوم و معارف اسلامي هستند بايد علاوه بر پاسخگويي به سوالات عمومي و اختصاصي به 20 سوال اصول عقايد و فقه كه در دفترچه شماره 3 چاپ شده است در مدت 20 دقيقه پاسخ دهند.

 

مشاور عالي سازمان سنجش اظهار كرد: دفترچه‌هاي آزمون عمومي و اختصاصي اين گروه آزمايشي همانند 4 گروه قبلي شخصي سازي شده است و اين دفترچه‌ها داراي تنوع بوده و درانواع A,B,C,D تقسيم شده است.

 

وي تصريح كرد: سوالات عمومي و اختصاصي اين گروه آزمايشي از ساعت 14 بعدازظهر امروز و پس از برگزاري آزمون برروي سايت سازمان سنجش به نشاني www.sanjesh.org جهت مشاهده داوطلبان قرار مي‌گيرد و آنان مي‌توانند پرينت اين سوالات را هم بگيرند.

 

توكلي يادآور شد: كليد سوالات 12 ظهر فردا يكشنبه 12 تير ماه بر روي سايت سازمان قرار خواهد گرفت.

نظر شما