دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۲:۲۹
کد خبر: ۴۱۰۲۷
|
تاریخ انتشار: ۱۲ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۳۱
آيين رونمايي و معرفي کتاب « عسل درماني: شگفتي قرآن کريم » نوشته‌ جمشيد خدادادي، همزمان با روز قلم ازسوي فرهنگسراي گلستان و موسسه نشر شهر برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مراكز فرهنگي هنري منطقه هشت؛ در اين مراسم که با حضور دکتر محمد هادي موذن، مدير کل دفتر شهرداري تهران و جمعي از اهالي قلم و انديشمندان علوم مختلف در فرهنگسراي گلستان برپا مي‌شود، ضمن معرفي و رونمايي کتاب، از نويسنده آن نيز تجليل به عمل مي‌آيد.

کتاب عسل درماني در شمار مجموعه کتاب‌هاي « در جستجوي سلامتي » قرار مي‌گيرد که با هدف بيان خواص درماني و ويژگي‌هاي معجزه‌آساي عسل نوشته شده است. اين کتاب شامل 22 فصل و توسط موسسه نشر شهر به چاپ رسيده است.


در کتاب عسل درماني مطالبي چون: عسل در تاريخ، قرآن و روايات، ترکيبات عسل، ويژگي‌هاي تغذيه‌اي عسل، بررسي علمي اثرات ضد ميکروبي عسل، عسل و بيماري‌ها و روش طب قرآني در درمان بيماري‌ها بيان شده است.


جمشيد خدادادي از سال 1369 تحقيق گسترده‌اي را در زمينه تغذيه‌ انسان آغاز کرده است. او سرانجام به اين باور رسيده است که غذاي اصلي انسان عمدتا « گياه » و « فرآورده‌هاي گياهي » است. تحقيقات و تجربيات ايشان نشان داده است که با اصلاح شيوه تفکر و رژيم غذايي مناسب مي‌توان، هم سلامتي خود را حفظ کرد و هم از بيماري‌هاي صعب العلاج رهايي يافت.


براي شركت در اين برنامه روز 14 تيرماه، ساعت 17 تا 19 به فرهنگ‌سراي گلستان واقع در نارمک، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان مراجعه کنيد و براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره تلفن:77827730 تماس بگيريد.

نظر شما