سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۴
کد خبر: ۴۱۱۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۱۹
مدير فرهنگي هنري منطقه 6 تهران خبر داد:
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 6 از برگزاري «عصرانه‌هاي به يادماندني» همزمان با فصل نشاط و نيايش در بوستان‌هاي اين منطقه خبر داد.
رضا دوستعلي در گفت و گو با خبرنگار شهر با بيان اينكه اين برنامه مفرح و آموزنده ويژه تمامي گروه‌هاي سني در نظر گرفته شده است، گفت: عصرانه‌هاي به ياد ماندني شامل ايستگاه‌هاي فرهنگي هنري، سخنراني، نمايش خيمه‌شب‌بازي، موسيقي، مسابقه و اهداي جوايز 23 و 30 تيرماه و 6 مردادماه در بوستان‌هاي ساعي، دوستان و پارك نظامي گنجوي برگزار مي‌‌‌شود.

رييس فرهنگسراي سرو با اشاره به برنامه ديگري با عنوان «همسايه سلام» افزود: اين برنامه نيز با هدف ترويج فرهنگ و آيين همسايگي با تاكيد بر آپارتمان‌نشيني و با بهره‌گيري از ابزار هنر در قالب نمايش خياباني، آيين همسايگي مانند خوشرويي، احترام به همسايگان و حقوق همسايگان به شيوه طنز آموزش داده مي‌شود. سلام همسايه از ابتداي تيرماه در پارك‌هاي قزل‌قلعه، گل‌ها، اقاقيا، لاله و شفق آغاز شده و در روزهاي 18، 19 و 20 مردادماه نيز اجرا مي‌شود.

وي اظهار داشت: سلسله كارگاه‌هاي آموزشي با عنوان «خانواده پايدار» با هدف تقويت نهاد ارزشمند خانواده با موضوعات صميميت زوجين، ارتباط موثر بين زوجين، فرزندپروري و مديريت استرس هر هفته در خانه فرهنگ گل‌ها برگزار مي‌شود.

دوستعلي «دو كلمه حرف كتاب» ويژه امانت سيار كتاب به خانواده‌ها را از ديگر برنامه‌هاي تابستاني عنوان كرد و ادامه داد: اين برنامه هر هفته از سوي كتابخانه سرو با هدف ارتقا فرهنگ مطالعه و كتابخواني در بوستان‌هاي منطقه 6 اجرا مي‌شود.

رييس فرهنگسراي سرو با اشاره به برگزاري جشن مصباح هدايت به مناسبت ميلاد امام حسين (ع) در روز 14 تيرماه، گفت: «تسنيم» شامل 10 جلسه سخنراني به مناسبت ايام شعبانيه در زمينه ترويج فرهنگ اميد و انتظار و تحكيم نهاد مقدس خانواده با مشاركت بسيج جامعه زنان ناحيه مقاومت حضرت ولي‌عصر (عج) از 12 تا 22 تيرماه در مساجد منطقه 6 برگزار مي‌‌شود.
نظر شما