دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۸
کد خبر: ۴۱۱۳۰
|
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۲۵
تجليل از جانبازان اهل قلم به مناسبت روز جانباز؛
به مناسبت روز قلم که مصادف با اعياد مبارک شعبانيه ، روز پاسدار و روز جانباز است در همايش «زلال قلم» از شاعران و نويسندگان جنگ که خود نيز در دوران دفاع مقدس حماسه آفريدند تجليل مي‌شود.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي تهران و مديريت فرهنگي هنري منطقه 22، ولادت حضرت سيدالشهداء(ع) و روز پاسدار، ولادت حضرت ابوالفضل العباس(ع) و روز جانباز، ولادت امام سجاد (ع) و تقارن اين ايام مبارک با روز قلم انگيزه برگزاري همايش فرهنگي ادبي «زلال قلم» شده است که در آن شماري از نويسندگان و شاعران جانباز مورد تجليل قرار مي‌گيرند.

در اين همايش که به همت کتابخانه شهر فرهنگسراي تهران برگزار مي‌شود مجتبي رحماندوست مشاور عالي بنياد و رييس شوراي مشاوران وزيران در امور ايثارگران سخنراني خواهد کرد و از محمود رفيعي شاعر جانباز و استاد ادبيات دانشگاه علامه طباطبايي، مجتبي شاکري جانباز و مدير دفتر پژوهش و اقتباس سيما فيلم، حميد داوودآبادي مدير مسوول پايگاه اطلاع رساني اينترنتي مسجد و نويسنده دفاع مقدس، سعيد عاکف نويسنده دفاع مقدس و شماري ديگر جانبازان اهل قلم مورد تجليل قرار مي‌گيرند.

سخنراني مسوولين در امور جانبازان و ايثارگران، پخش کليپ، اجراي نماهنگ و موسيقي زنده و آيين تجليل از «حماسه آفرينان ديروز و حماسه نگاران» از جمله بخش‌هاي اين همايش است.

همايش «زلال قلم» از سوي کتابخانه شهر فرهنگسراي تهران و با مشارکت دانشگاه علامه طباطبايي و بنياد شهيد مناطق 5 و 22 در تاريخ 15 تير ماه جاري از ساعت 17 تا 19 در سالن اجتماعات شهيد بهشتي دانشگاه علامه طباطبايي واقع در بلوار دهکده المپيک، تقاطع بزرگراه شهيد همت، جنب مجتمع مسکوني بعثت، ساختمان مرکزي دانشگاه علامه طباطبايي، ميزبان جانبازان اهل قلم و اهالي فرهنگ و ادب است.

براي کسب اطلاعات بيشتر با شماره 44137060 و 44143777 تماس بگيريد.
نظر شما