شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۸:۳۳
کد خبر: ۴۱۱۴۲
|
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۵۲
در دهمين نشست «اتاق رسانه سينماي ايران»
دهمين نشست اتاق رسانه سينماي ايران به بررسي وضعيت سينماي کمدي ايران در دهه 80 مي‌پردازد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي رسانه، بررسي وضعيت سينماي کمدي ايران در دهه 80 و بحث پيرامون کيفيت فيلم‌هاي توليدي در اين زمينه، محور موضوعي دهمين نشست «اتاق رسانه سينماي ايران» است.

با توجه به استقبال مردم در سال‌هاي اخير به تماشاي فيلم‌ها و سريال‌هاي کمدي، تهيه‌کنندگان و کارگردانان سينماي بدنه بيش از پيش به اين گونه سينمايي توجه نشان دادند، اما در بسياري از موارد فيلم‌هاي توليد شده از استاندارد و کيفيت خوبي برخوردار نبوده‌اند.

از اين رو دهمين نشست اتاق رسانه سينماي ايران با حضور فعالان عرصه سينماي کمدي و اصحاب رسانه به تبيين عملکرد سينماي کمدي ايران در دهه 80 و جمع آوري راهکارهاي مفيد براي کمک به ارتقاء کيفيت آثار سينمايي پيش رو مي‌پردازد.

اين برنامه با حضور حسين فرحبخش (تهيه کننده)، کامران قدکچيان (کارگردان)، رامبد جوان (کارگردان و بازيگر)، عليرضا خمسه (بازيگر)، نيوشا ضيغمي (بازيگر)، امير قادري (کارشناس و منتقد اتاق رسانه) و خسرو نقيبي (منتقد ميهمان) برگزار مي‌شود.

براي شرکت در اين نشست مي‌توانيد روز سه‌شنبه 14 تيرماه از ساعت 15به فرهنگسراي رسانه واقع در ميدان وليعصر ابتداي بلوار کشاورز مراجعه كنيد و يا با شماره تلفن 88800613 تماس بگيريد.

نظر شما