سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۰۶
کد خبر: ۴۱۱۹۵
|
تاریخ انتشار: ۱۳ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۳
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 15 از حضور فعال اين منطقه با دو رشته ورزشي آبي و زورخانه در بزرگترين جشنواره تفريحي ـ ورزشي خبر داد.

به گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 15، ابوالفضل رفيع با اشاره به اينکه اين جشنواره از سوي سازمان ورزش و معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران و حضور مناطق شهرداري در بوستان 110 هکتاري آزادگان به مدت يک‌ماه از تاريخ 9 تير ماه آغاز شده است، گفت: با توجه به فضاي مناسب آبي و درياچه 5/4 هکتاري اين بوستان، اين منطقه فعاليت‌هاي ورزشي آبي نظير جت اسکي، قايقراني و قايق اژدها را در محل درياچه برعهده گرفته و در اين زمينه خدمات ورزشي و تفريحي به بازديد کنندگان ارائه مي‌كند.


او افزود: علاوه بر اين، منطقه در رشته‌هاي باستاني زورخانه نيز حضور فعال دارد و به ارائه خدمات مي‌پردازد.


معاون امور اجتماعي و فرهنگي منطقه 15 با اشاره به فعاليت‌هاي فرهنگي اين منطقه در جشنواره ياد آور شد: در اين راستا همچنين با برپايي يک غرفه نمايشگاهي و توزيع بسته‌هاي فرهنگي و بروشور، مراکز فرهنگي ـ ورزشي سطح محدوده، امکانات و زير‌ساخت‌هاي محلات 20گانه و در واقع ظرفيت‌هاي منطقه به بازديد کنندگان معرفي مي‌شود و کارشناسان حاضر در غرفه نيز پاسخگوي سئوالات بازديد کنندگان در زمينه فرهنگي و ورزشي هستند.


او خاطر نشان کرد: برپايي غرفه‌هاي آموزش شهروندي، غرفه سلامت و امور بانوان و معرفي دستاوردها و عملکردهاي هر کدام از حوزه‌ها به بازديد کنندگان و پذيرايي در ايستگاه صلواتي از ديگر اقدامات منطقه در جشنواره ياد شده است.


رفيع اضافه كرد: برگزاري سامانه‌هاي نشاط در اين مجموعه از ديگر فعاليت‌ها است که منطقه 15 نيز برگزاري يکي از سامانه‌ها را به عهده خواهد داشت.

نظر شما