دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۷
کد خبر: ۴۱۲۱۴
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۲۱
شهردار منطقه 5 در نشست با دبيران شوراياري‌ها، مسئولان سازمان‌ها و نهادهاي خدماتي ارتقاي کيفيت زندگي شهري همراه با تامين امنيت و سلامت اجتماعي را از رويکردهاي مديريت شهري برشمرد.

به‌گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهردراي منطقه 5، سعيد طلوعي در نشستي که با حضور دبيران شوراياري محلات، مسئولان سازمان‌ها و نهادهاي خدماتي برگزارشد، گفت: مديريت اين منطقه تلاش دارد تا با مشارکت شوراياران توازن در نحوه ارائه خدمات و سرانه‌هاي مختلف رعايت شود و امروز با بهره‌برداري از بخشي از پروژه‌ها در منطقه 5، روند روبه رشد احساس مي شود.

او افزود: بخشي ديگر از پروژه‌ها نيز تا نيمه نخست سال‌جاري تکميل و ظرفيت‌هاي جديد فرهنگي، ورزشي و خدماتي براي ارائه خدمات به شهروندان فراهم مي‌شود.

شهردار منطقه 5 ادامه داد: ارتقاي کيفيت زندگي شهري مستلزم مشارکت و تعامل کليه سازمان‌ها و نهادها و هماهنگي جهت ارائه خدمات بهينه به شهروندان است که در همين راستا شوراياران به عنوان نمايندگان منتخب مردم با ارتباط مستمر در اجراي برنامه‌هاي موثر با مسئولان همکاري کنند.  

او با تاکيد بر تقويت مشارکت و همدلي در ارائه خدمات به شهروندان گفت: خدمت به مردم موهبتي الهي و فرصتي ارزشمند است که بايد از اين فرصت به‌خوبي بهره برد و در مسير تامين رضايت شهروندان گام برداشت.

طلوعي با اشاره به‌ضرورت ارتقاي سلامت اجتماعي گفت: مديريت شهري با رويکرد اجتماعي فعاليت‌هاي گسترده‌اي را درحوزه آسيب‌هاي اجتماعي و رفتارهاي پرخطر اجرا مي‌کند اما هماهنگي و مشارکت نيروي انتظامي مي‌تواند زمينه تحقق اهداف مورد نظر را فراهم کند.

در نشست مشترك روساي سازمان‌ها و نهادهاي خدماتي و هم‌چنين نيروي انتظامي با شهردار و اعضاي شوراياري‌هاي محلات منطقه 5 تهران دبيران شوراياري ديدگاه‌ها و نظرات خود را در ارتباط با افزايش سطح امنيت و ارتقاي فعاليت‌هاي خدماتي با مسئولان و روساي سازمان‌ها مطرح کردند.

نظر شما