سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۳
کد خبر: ۴۱۲۴۵
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۰۴
شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در اطلاعيه اي بانوان معترض به بد حجابي در سراسر کشور را به برپايي تجمع و راهپيمايي در روز جمعه در پاسداشت حجاب و عفاف فراخواند.

به گزارش شهر کميته اطلاع‌رساني شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي در فراخواني، در آستانه فرارسيدن بيست و يکم تيرماه "روز ملي عفاف و حجاب" از بانوان و دختران فاطمي و محجبه ‌خواست تا با حضوري گسترده و پرشور در مراسم تجمع بزرگ زنان محجبه پس از اقامه نماز پرصلابت جمعه اين هفته که همزمان در شهرهاي تهران، مشهد، اروميه، اصفهان، شيراز، ساري و کاشان برگزار مي‌شود نسبت به پاسداشت شعائر عظيم الهي قيام نموده و فرياد وحدت و عفت را سردهند.

 

در اين اطلاعيه فراخوان آمده است: مراسم تجمع بزرگ زنان محجبه به منظور لزوم پاسداشت حجاب و عفاف به عنوان وديعه ارزشمند الهي و نيز به منظور تلاش در راستاي ترويج و تعميق فرهنگ عفاف و حجاب که خود موجب حفظ امنيت سلامت، آسايش و آرامش روحي، رواني و اجتماعي جامعه مي‌شود در سراسر کشور به صورت مشترک برپا مي‌شود.

 

اين مراسم ويژه در تهران نيز پس از اقامه نماز جمعه اين هفته از سمت دانشگاه تهران به سمت ميدان انقلاب همزمان و همگام با ساير استان‌ها و شهرستان‌ها برگزار مي‌شود.

 

در پايان اين اطلاعيه فراخوان عمومي، شوراي هماهنگي تبليغات اسلامي از امت حزب‌الله، شهيد پرور و هميشه در صحنه ايران اسلامي به ويژه زنان و دختران با عفاف و با حجاب اسلامي ‌خواست تا با حضور آگاهانه خود در ويژه مراسم تجمع بزرگ زنان محجبه بار ديگر عزت، شرف و وحدت خود را در راه مبارزه با شبيخون و ناتوي فرهنگي استکبار جهاني به نمايش درآورند.

نظر شما