شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۶:۵۸
کد خبر: ۴۱۲۵۸
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۰۵
در راستاي گسترش شبکه حمل و نقل عمومي، ايستگاه شيخ الرئيس در بلوار امام علي(ع) به زودي با حضور مديران ارشد شهرداري افتتاح و راه‌اندازي مي‌شود.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 13 تهران، کامران اخباري معاون حمل و نقل ترافيک منطقه 13 گفت: با افتتاح اين بخش از خط 4 و با توجه به موقعيت و شرايط اين ايستگاه روزانه حجم بالايي از مسافران در طول اين مسير جابه‌جا مي‌شوند و حجم زيادي از مشکلات ترافيکي سطح محدوده کاسته مي‌شود.

 

او افزود: هم اکنون ساخت ايستگاه مترو از نظر زيربنايي شامل تونل، هواکش و تجهيزات ساخت ايستگاه به اتمام رسيده و در صورت تامين واگن به زودي به بهره‌برداري مي‌رسد.

 

معاون حمل و نقل ترافيک منطقه 13 با اشاره به اينکه خط 4 متروي تهران با گذر از مهم‌ترين ميدان‌هاي شهر، مسيرهاي شهرک اکباتان، خيابان‌هاي آزادي ـ انقلاب و پيروزي را  طي مي‌کند، اظهار داشت: از ميان ايستگاه‌هاي باقي مانده در تکميل خط 4 متروي تهران، ايستگاه شيخ الرئيس در آينده نزديک به بهره‌برداري مي‌رسد ضمن اينکه ايستگاه‌هاي استاد معين، ارم سبز و اکباتان نيز در اولويت تکميل خط 4 متروي تهران از سوي شهرداري تهران قرار دارد.

 

او تصريح کرد: با توجه به اينکه يکي از اولويت‌هاي کاري در سال 90 تکميل خط 4 مترو تهران است پيش بيني مي‌شود با تکميل اين خط و ورود واگن‌هاي جديد ، خط 4 به عنوان خطي شرقي ـ غربي بتواند حجم قابل توجهي از سفرهاي شهر تهران را پوشش دهد.

 

اخباري توسعه شبکه ي حمل و نقل عمومي ريلي را به عنوان سالم ترين و کارآمدترين شبکه حمل و نقل، از مهم‌‌ترين اولويت‌هاي شهرداري تهران در سال 90 عنوان کرد.  

نظر شما