شنبه ۲۲ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۵۶
کد خبر: ۴۱۲۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۴ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۲
معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 15 از برپايي غرفه آموزش کاشت نگهداري گل و گياه همزمان با اجراي جشنواره شعبانيه در بوستان 110 هکتاري آزادگان به مدت يک ماه خبر داد.

به‌گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 15، ساسان مسعودي با اعلام خبر فوق اظهار داشت: اين جشنواره با هدف آموزش به شهروندان تدارک ديده شده و شامل سه غرفه با موضوعات کاشت و نگهداري گل و گياه، بهداشت محيط زيست و بازيافت و تفکيک زباله از مبدا است.


به گفته وي ارائه اين آموزش‌ها به صورت رايگان بوده و از اين طريق ضمن کاهش هزينه‌هاي شهري از تخريب منابع طبيعي جلوگيري مي‌شود.


معاون امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 15 با اشاره به اين که در اين جشن بروشورهايي در اختيار مردم قرارمي گيرد، تاکيد کرد: انجمن ديابت نيز در غرفه بازيافت مستقر شده و علاوه بر راهنمايي خدمات مشاوره‌اي رايگان نيز در اختيار متقاضيان قرار مي دهند.


او ادامه داد: از آنجا که آلودگي حاصل صنايع و مشاغل از عوامل اصلي تخريب محيط خدمات زيست محسوب مي شوند، لذا آموزش شهروندان براي استفاده از انرژي خورشيدي در مجموعه بوستان‌ها به ويژه بوستان آزادگان در دستور کار اين منطقه قرار گرفت.


مسعودي اعلام کرد: اين جشنواره تا پايان ماه شعبان همه روزه از ساعت 10صبح الي 22 پذيراي علاقه‌مندان خواهد بود و براي گروه‌هاي سني مختلف و خانواده‌هاي آنان برنامه‌هاي زنده اجرا خواهد کرد.

نظر شما