دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۰
کد خبر: ۴۱۳۳۱
|
تاریخ انتشار: ۱۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۲۵
مدير فرهنگي هنري منطقه 11، از يک تابستان پرنشاط، با اجراي بيش از 110عنوان برنامه و950 اجرا در جشنواره تابستاني « فصل نشاط و اميد » خبر داد و گفت: اين برنامه‌ها در فرهنگسراي رازي، فرهنگسراي فناوري اطلاعات و خانه‌هاي فرهنگ شيخ هادي، ابوسعيد و حر برگزار مي‌شود.
حسن پرويزي در گفت و گو با خبرنگار شهر همچنين از يک تابستان پرنشاط، با اجراي بيش از 110عنوان برنامه و950 اجرا در جشنواره تابستاني « فصل نشاط و اميد » خبر داد و گفت: اين برنامه‌ها در فرهنگسراي رازي، فرهنگسراي فناوري اطلاعات و خانه‌هاي فرهنگ شيخ هادي، ابوسعيد و حر برگزار مي‌شود. او با تشريح ويژه برنامه‌هاي متنوع اين جشنواره که در قالب‌ فرهنگي، هنري، مذهبي، علمي آموزشي، اجتماعي، تفريحي و سرگرمي اجرا مي‌شود، افزود: غني‌سازي اوقات فراغت شهروندان در تابستان، تحکيم بنيان خانواده، گسترش فضايل ديني اخلاقي، آموزش مهارت‌هاي زندگي، ايجاد نشاط و ارائه آموزش‌هاي مختلف از جمله اهدافي است كه در اجراي اين برنامه‌ها مدنظر است.

رييس فرهنگسراي رازي به راه‌اندازي باشگاه فيلم رازي اشاره كرد و گفت: باشگاه فيلم اين فرهنگسرا پنج برنامه در بهار 90 اجرا کرده است و در نظر دارد هفت برنامه نيز بصورت دو هفته يکبار روزهاي چهارشنبه در محل پرديس سينمايي رازي برگزار كند.

پرويزي راه‌اندازي «باشگاه تئاتر تهران» را يكي ديگر از برنامه‌هاي اين فرهنگسرا در سال 90 عنوان كرد و اظهار داشت: برنامه نقد تله تئاتر به منظور نقد و بررسي تئاتر تلويزيوني و معرفي نماشنامه‌هاي برتر جهان با حضور منتقدين و کارشناسان کارگردان نويسنده و بازيگران از شروع سال جاري در اين فرهنگسرا در نظر گرفته شده است و قصد داريم با بخش‌هاي متنوع اين برنامه را در فصل تابستان دنبال كنيم.

وي تصريح كرد: کوچه باغ انتظار نيز به مناسبت نزديک شدن به نيمه شعبان با هدف پرداختن به فرهنگ اميد و انتظار برگزار مي‌‌‌شود.

به گفته پرويزي، باشگاه پيشکسوتان، برنامه‌هاي متنوع ادبي، کارگاه‌هاي مشاوره، کارگاه‌هاي تخصصي امور رايانه، زن ورزش خانواده، کتابخانه محله ما، پاتوق فرهنگي، مشاور اقتصاد خانواده، ايستگاه روزنامه خواني، تفرج دوستانه، گردشگري و تورهاي تفريحي، بالن‌هاي گازي و حرارتي، سمينارهاي تخصصي فناوري اطلاعات، کارگاه آموزشي تغذيه و جسم سالم، باشگاه ترنج، ليگ ورزشي محله و برگزاري نمايشگاه‌هاي مختلف از جمله برنامه‌هاي مديريت فرهنگي هنري منطقه 11 است كه در فصل تابستان برگزار مي‌‌شود.
نظر شما