چهارشنبه ۰۲ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۳
کد خبر: ۴۱۳۶۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۰
برنامه‌هاي تابستاني منطقه 15 اعلام شد؛
معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 15 از اجراي برنامه‌هاي متنوع آموزشي، تفريحي و ورزشي در منطقه 15 در تابستان سال جاري خبر داد.

به‌گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 15، رفيع با بيان اين‌که امروزه بحث پر کردن اوقات فراغت جوانان و نوجوانان از جمله مهم‌ترين دغدغه‌هاي خانواده‌هاي تهراني است، گفت: در سال‌جاري برنامه‌هاي متنوعي را در حوزه‌هاي فرهنگي، آموزشي، سلامت، مشارکت‌هاي اجتماعي و ورزشي براي گروه‌هاي مختلف سني پيش‌بيني کرديم که با استفاده از ظرفيت‌هاي شوراياري، تشکل‌هاي مردمي، مديران محله و مشارکت‌هاي مردمي برگزار خواهد شد.


او افزود: برگزاري سامانه‌هاي نشاط، تورهاي گردشگري، کارگاه‌ها و کلاس‌هاي آموزشي در رشته‌هاي مختلف، برنامه‌ها و مسابقات ورزشي محلات از جمله برنامه‌هاي اين منطقه در تابستان سال‌جاري است.


معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 15 با اشاره به امکانات فرهنگي موجود در اين منطقه جنوبي تهران يادآور شد: برنامه‌ريزي لازم براي غني سازي اوقات فراغت شهروندان در مراکز فرهنگي و سراي محلات منطقه به عمل آمده و سعي داريم سطح خدمات ارائه شده در سراي محلات را بالا ببريم.


او همچنين با اشاره به برگزاري جشنواره «قنوت انتظار» در بوستان آزادگان منطقه 15 افزود: اين جشنواره به همت سازمان ورزش و معاونت امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران و به‌مناسبت اعياد شعبانيه و با حضور فعال مناطق 22گانه به مدت يک‌ماه برگزار مي شود که منطقه 15 با ارائه خدمات ورزشي در رشته‌هاي آبي و زورخانه و بر پايي غرفه‌هاي مختلف به معرفي دستاوردها و عملکردهاي حوزه‌هاي مختلف منطقه مي‌پردازد.


رفيع با اشاره به اينکه 43 زمين چمن مصنوعي در منطقه وجود دارد، گفت: با هدف تامين رفاه حال شهروندان و استفاده بهينه از اين فضاها، رفع مشکل زمين‌هاي چمن منطقه در دستور کار قرار گرفته و تا پايان تير ماه از تمام زمين هاي چمن منطقه رفع اشکال شده و زمين‌ها در اختيار جوانان و نوجوانان محلات قرار مي‌گيرد


او در پايان به امکانات موجود در مجموعه پرديس بانوان منطقه اشاره و خاطر نشان کرد: با توجه به امکانات ويژه به وجود آمده در بوستان پرديس بانوان و استقبال گسترده بانوان از اين مجموعه، سطح خدمات ارائه شده و ساعت کار مرکز را افزايش داده‌ايم و در حال حاضر روزانه بيش از شش هزار نفر از بانوان از امکانات مجموعه بهره‌مند مي‌شوند.

نظر شما