يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۴۳
کد خبر: ۴۱۳۸۰
|
تاریخ انتشار: ۱۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۶
غرفه معاونت حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران در «چهارمين نمايشگاه و جشنواره بزرگ شعبانيه» مورد استقبال دور از انتظار عموم بازديدكنندگان به ويژه خانواده‌هايي كه به همراه فرزندان خود به اين جشنواره مي‌آيند، قرار گرفته است.

به گزارش«شهر»، معاون آموزش سازمان حمل و نقل و ترافيك شهرداري تهران ضمن اعلام اين مطلب گفت: با توجه به سياست‌هاي مديريت شهري در توانمندسازي شهروندان براي انتخاب آگاهانه شيوه سالم زندگي، برگزاري اين گونه نمايشگاه‌ها و جشنواره‌ها ضمن ارائه خدمات تفريحي و در عين حال آموزشي به شهروندان، اقدامي اجرايي در راستاي نهادينه‌سازي فرهنگ ترافيك در جامعه محسوب مي‌شود.

شهرام جباري‌زادگان افزود: جشنواره بزرگ شعبانيه كه طي يك ماه در قالب ارائه تفريحات ورزشي، فرهنگي، هنري و سلامت در دست برگزاري است، فرصت تازه‌اي است كه اين معاونت با استفاده از آن ضمن مهيا كردن فضاي تفريحي مناسب نسبت به بازآموزي رفتارهاي صحيح ترافيكي و ارتقاي فرهنگ ترافيك در جامعه اقدام كند.

او برگزاري مسابقاتي با موضوع حمل و نقل و ترافيك در دو بخش نقاشي (ويژه كودكان) و جمله‌نويسي (ويژه بزرگسالان) را از جمله فعاليت‌هاي غرفه اين معاونت بر شمرد و اظهار كرد: اجراي جنگ‌هاي ترافيك شامل نمايش، مسابقه و موسيقي همراه با اهداي محصولات آموزشي به كودكان و نوجوانان ساكن در جنوب شهر از ديگر برنامه‌هاي معاونت حمل و نقل و ترافيك در اين نمايشگاه به شمار مي‌آيد.

«چهارمين جشنواره و نمايشگاه بزرگ شعبانيه» با هدف توسعه و ترويج تفريحات سالم و در راستاي غني‌سازي اوقات فراغت شهروندان از نهم تير ماه تا نهم مرداد ماه سال جاري در محل بوستان آزادگان واقع در جنوب غرب تهران در حال برگزاري است.

نظر شما