چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۴۰
کد خبر: ۴۱۴۰۲
|
تاریخ انتشار: ۱۸ تير ۱۳۹۰ - ۰۹:۵۱
معاونت اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه5 به مناسبت ولادت با سعادت حضرت علي اکبر(ع) و روز جوان مسابقات عکاسي جوانان و اوقات فراغت برگزار مي‌کند.

به گزراش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 5 عباس بابازاده،  معاون اجتماعي وفرهنگي منطقه  با اعلان اين خبر گفت: با توجه به  اهميت وتاثير اوقات فراغت درارتقا سلامت اجتماعي ورويکرد شهرداري در غني سازي اوقات فراغت با بهر گيري ازتوانمندي هاي جوانان به مناسبت روز جوان مسابقه عکاسي جوانان و اوقات فراغت برگزار مي‌شود.

او افزود: مسابقه عکاسي در4 محور جوانان و نحوه گذران اوقات فراغت ،جوانان و امکانات تفريحي و ورزشي ،جوانان سلامتي ونشاط ،جوانان فعاليت و تلاش برگزار مي‌شود.

 بابازاده برگزاري مسابقه کاريکاتور جوانان و حقوق شهروندي را از ديگر برنامه ها برشمرد و گفت: با توجه به اهميت وضرورت افزايش ميزان رعايت حقوق شهروندي واحترام به قوانين زندگي براي دستيابي به توسعه و اعتلاي مدني با هدف تقويت مشارکت جوانان در ترويج فرهنگ شهروندي مسابقه کاريکاتور برگزار مي‌شود.

او ادامه داد: اين مسابقه در محورهاي جوان و دوران جواني ،جوان واحترام به سالخوردگان ،جوان واوقات فراغت ،جوان و رعايت قوانين و مقررات شهري و جوان و حقوق و تکاليف شهروندي اجرا مي‌شود. معاون اجتماعي و فرهنگي منطقه تصريح کرد: علاقه مندان به شرکت در مسابقه مي توانند آثارخود را تا 29 تير به نشاني بلوارآيت اله کاشاني – نرسيده به بزرگراه ستاري ،ساختمان شهرداري‌منطقه5 ،معاونت اجتماعي وفرهنگي منطقه ارسال كنند.

نظر شما