دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۷
کد خبر: ۴۱۶۸۴
|
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۷:۳۳
شهردار منطقه 21 با جمعي از ورزشکاران و قهرمانان ورزشي ديدار و گفت و گو کرد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 21، در اين ديدار که در دفتر شهردار منطقه و با حضور مشاور شهردار برگزار شد،  محمد صارمي زاده در جمع ورزشکاران و قهرمانان رشته هاي مختلف ورزشي از جمله وزنه برداري، واليبال ،تنيس روي ميز و با مهم ارزيابي کردن امر ورزش گفت:به اعتقاد ما جامعه اي مي تواند مسير رشد و تعالي را به درستي بپيمايد که شهروندان آن از شادابي ،نشاط وسلامت روح وجسم بر خوردار باشند. جامعه اي که سستي و رخوت در بدنه آن رسوخ يافته هرگز نمي تواند در مسير تکامل و پويايي گام بردارد. به گفته وي پرداختن  به ورزش علاوه بر آنکه باعث حفظ سلامتي در افراد مي شود،نشاط وشادابي را به جامعه هديه مي کند.

صارمي زاده در ادامه به رويکرد شهرداري تهران در توسعه فعاليت هاي اجتماعي ،فرهنگي و ورزشي اشاره کرد و افزود: شهرداري تهران در ادامه توسعه فعاليت هاي اجتماعي و فرهنگي، توجه ويژه اي به ورزش و ورزشکاران دارد.

جشنواره ورزش و تفريحات سالم هم در همين راستا با هدف ترويج فرهنگ ورزش در شهر تهران در حال اجراست. شهردار منطقه 21 تعامل ورزشکاران با مديران شهري را امري ضروري دانست و گفت: بي ترديد اداره کلان شهري مثل تهران نيازمند مشارکت همه جانبه شهروندان است.

ورزشکاران داري پتانسيل و ظرفيتهايي هستند که مي توانند در ايجاد روحيه نشاط و شادابي به مديريت شهري کمک کنند.

صارمي زاده به سرانه ورزش در منطقه 21 هم اشاره کرد و گفت:با توجه به شرايط ويژه اي که منطقه 21 با آن روبه روست از پتانسيل هاي ورزشي بسيار خوبي برخوردار است که نياز به حمايت دارند.

حضور ورزشکاران و قهرمانان در اين منطقه مي تواند به بارور شدن اين استعدادها کمک کند.بستر براي حضور آنها فراهم شده است. بر اساس اين گزارش در ادامه اين ديدار ورزشکاران و قهرماناني همچون حسين توکلي، منظمي، احدي، شيرازي درباره اهميت ورزش و ضرورت حمايت از ورزشکاران به موارد مهمي اشاره کردند.

نظر شما