دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۵۴
کد خبر: ۴۱۷۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۸:۲۳
معاون برنامه‌ريزي شهري شهرداري تهران خبر داد:
معاون برنامه ريزي و توسعه شهري شهرداري تهران از اجراي بيش از 85 درصد از تبصره هاي شهرداري مطابق با زمان خود خبر داد و گفت: در مورد اجراي تبصره هاي شهرداري همواره نظارت به طور دقيق اعمال مي‌شود.

به گزارش «شهر»، مهدي چمران رييس شوراي شهر صبح امروز- 21 تير- در جلسه شوراي شهر با تبريک اعياد شعبانيه و روز حجاب و عفاف اظهار کرد: در جلسه امروز قرار بود دکتر قاليباف شهردار تهران به ارائه گزارش در خصوص اجرايي شدن برخي از تبصره هاي مصوبه بودجه سال 90 بپردازد که به دليل کامل نبودن آن، ارائه گزارش به هفته آينده موکول شد.

 

در ادامه جلسه رسول خادم رئيس کميسيون برنامه و بودجه شوراي شهر به ارائه گزارشي در خصوص تبصره هاي گزارشي بودجه سال 90 شهرداري تهران که قرار بود پس از فروردين ماه اجرايي شود اما تاکنون اجرا نشده، پرداخت.

 

در ادامه ، سيد مناف هاشمي معاون برنامه ريزي وتوسعه شهري شهرداري تهران در خصوص ارائه گزارش تبصره هاي بودجه سال 90 شهرداري، اظهار کرد: بيش از 85 درصد از تبصره هاي شهرداري مطابق با زمان خود اجرا شده و گزارش تبصره ها آماده است اما به جهت تکميل کار هفته آينده ارائه مي شود .

 

او تصريح کرد : دغدغه امسال ما اين است که به هيچ عنوان در هيچ محله اي فاقد نداشته باشيم و در اين خصوص نظارت بر اجراي بودجه به طور دقيق در حال انجام است و در مورد اجراي تبصره ها 95 درصد موافقت نامه ها نيز تاکنون ابلاغ شده است.

 

در ادامه جلسه معصومه آباد نيز با تبريک روز حجاب و عفاف بيان کرد: در مجاورت پارک پرديس بانوان ساختماني بلند در حال احداث است که با ساخته شدن آن، مشرف بر بوستان خواهد بود در حاليکه از نظر قانوني نبايد در اطراف بوستان بانوان ساختمان هاي بلند احداث شود.

 

رئيس شوراي شهر در اين خصوص گفت: اين ساختمان بنا بر ارائه گزارش شهردار منطقه، دوازده سال پيش پروانه ساخت خود را دريافت کرده در حاليکه بوستان پرديس بانوان سه سال است که احداث شده وحال بايد ديد چرا پس از 12 سال اين ساختمان هم اکنون در حال احداث است و قطعا براي اين امر تصميم گيري هاي لازم بايد اتخاذ شود.

نظر شما