دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۱۷
کد خبر: ۴۱۸۱۹
|
تاریخ انتشار: ۲۵ تير ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹
استقبال 70 هزار نفري شهروندان از جشن‌هاي زيرنورماه؛
تاکنون حدود 70 هزار نفر از شهروندان جنوب تهران از جشن هاي «زيرنورماه» که همزمان با اعياد شعبانيه در مجموعه قمر بني‌هاشم برگزار مي‌شود استقبال کرده اند.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 20 ، حبيب اله غفوري با اشاره به اينکه اين سلسله جشن ها از از سوم شعبان سالروز ولادت امام حسين (ع) آغاز شده و تا نيمه شعبان ادامه دارد افزود: اين جشن ها از ساعت 21 الي 23 شب روز سه شنبه چهاردهم تيرماه همزمان با افتتاح مجموعه فرهنگي ، ورزشي قمر بني هاشم آغاز شده است و به مدت 13 شب ادامه دارد.

غفوري در ادامه خاطر نشان کرد: اجراي تواشيح ،موسيقي ، نمايش ، مسابقه ،تقليد صدا و... با حضور هنرمندان محبوب و برپايي ايستگاه صلواتي و تقدير از جانبازان و ايثارگران هشت سال دفاع مقدس از جمله برنامه هاي اين جشن است .

معاون شهردار منطقه 20 با اشاره به اينکه شعار « جنوب تهران را بايد ديد» با رويکرد کاستن فاصله شمال و جنوب شهر در محور فعاليت هاي مديريت شهري قرار گرفته است يادآور شد : اين منطقه نيز همگام با ساير مناطق و سازمان هاي شهرداري تهران در بزرگترين جشنواره تفريحات ورزشي پايتخت که از نهم تيرماه تا نهم مرداد ماه در محوطه 110 هکتاري بوستان آزادگان برپاست حضور فعال داشته و با برپايي غرفه هاي گوناگون ورزشي ،تفريحي ، سلامت ، آموزش شهروندي پذيراي شهروندان شهر تهران است .

 

 

نظر شما