دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۳۲
کد خبر: ۴۱۸۷۰
|
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۰:۴۶
ويژه برنامه‌ در محضر بزرگان به منظور « گراميداشت چهاردهمين سالگرد رحلت حضرت آيت الله العظمي سيد رضا بهاء الديني (ره) » ازسوي فرهنگ‌سراي گلستان برگزار خواهد شد.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مراكز فرهنگي و هنري منطقه هشت؛ در اين برنامه كه با حضور فرزند بزرگوار ايشان و طلاب حوزه علميه برگزار خواهد شد، كارشناس برنامه به بيان ويژگي‌هاي شخصيتي و علمي آن عالم وارسته خواهد پرداخت.


در نهمين روز فروردين ماه 1287 شمسي در خانه سيد صفي‌الدين بهاءالديني، کودکي پا به عرصه وجود نهاد. نام فرزند را به محبت اهل بيت(ع) و به ويژه هشتمين گلبرگ آسماني تشيع، حضرت امام رضا(ع)، « سيدرضا» نهادند تا به برکت اين نام و نورانيت آن ايام، براي هميشه « بهاءالدين» باشد و از منش و راه و روش آن فرزانه والا و قائد عظيم پيروي کند.

 

آيت‌الله بهاءالديني، اين خورشيد عرفان و انديشه، پس از عمري نورافشاني در آسمان دانش و دين سرانجام در 27 تيرماه 1376 مصادف با 12 ربيع?الاول 1418 غروب کرد و روح بلندش به سمت آسمان پر کشيد و پيکر مطهرش به سفارش مقام معظم رهبري در جوار بارگاه حرم حضرت معصومه(س) آرام گرفت. اين برنامه روز سه‌شنبه 28 تيرماه، ساعت 17 تا 20 برگزار خواهد شد.

 

همچنين نشست آموزشي « خانواده بالنده » به منظور شناخت و اولويت‌يابي مشکلات رفتاري در خانواده‌ها به همت فرهنگ‌سراي گلستان برگزار خواهد شد.

 

در اين نشست کارشناس برنامه به بيان موضوعاتي چون: شناخت مشکلات رايج رفتاري خانوادگي، بررسي تفاوت رفتاري و شخصيتي هر کدام از اعضاي خانواده و... را مطرح و پيرامون آن مسائلي را بيان مي‌كند.

 

اين برنامه در سالن فدک روز سه‌شنبه 28 تير، ساعت 17 تا30/18 برگزار مي‌شود. فرهنگ‌سراي گلستان در نارمك، ميدان هلال احمر، خيابان گلستان واقع است.

نظر شما