يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۴۰
کد خبر: ۴۱۹۲۲
|
تاریخ انتشار: ۲۷ تير ۱۳۹۰ - ۱۶:۱۱
پرستو گلستاني بازيگر تئاتر و سينما به زودي با نمايش «گل» در فستيوال «ترومز ديالوگ» نروژ شركت خواهد كرد.

اين بازيگر كه مدت‌هاست چهره او را كمتر درعرصه تئاتر و سينما مي بينيم، درباره فعاليت‌هاي اخير خود در گفتگو با خبرنگار شهر گفت: از فردا عازم كشور نروژ هستم تا براي بازي در نمايش «گل» به كارگرداني جعفر مهيار روي سن بروم.

 

گلستاني در ادامه عنوان كرد: اين دومين دوره از برگزاري اين فستيوال است كه از 19 تا 24 جولاي 2011 ادامه دارد وبا دو اجرا هر روز ميزبان دوستداران تئاتر در كشور نروژ خواهد بود.

 

اين بازيگر تئاتر و سينما با اشاره به بازي در مجموعه تلويزيوني به نام «بگو كه هستم» گفت: هفته گذشته بازي در مجموعه «بگو كه هستم» به كارگرداني اكبر منصور فلاح را به پايان رساندم. اين مجموعه قرار است در ايام ماه مبارك رمضان پخش شود. باز هم اگر پروژه خوبي براي بازي در تلويزيون به من پيشنهاد شود حتما مي‌پذيرم.

 

وي در ادامه عنوان كرد: در برنامه‌اي به نام «هفت كلام حرف حساب»‌ كه از توليدات نمايشي شبكه آموزش است در مقابل ‌فرهاد آييش، ‌مائده طهماسبي و بهروز بقايي به ايفاي نقش پرداخته‌ام.



گلستان افزود: ‌اين مجموعه داستان خانوده اي را روايت مي كند كه از دل روزمرگي ها و اتفاق هاي ساده يك زندگي هربار يكي از مهارت هاي زندگي (مسائل خانواده، برخورد به جا با مشكلات و فرهنگ صحيح استفاده از فناوري هاي جديد و رسانه هاي روز) را در قالب پيام هاي آموزشي به مخاطب منتقل مي‌كند.



پرستو گلستاني نيز در فيلم «معبدجان» به كارگرداني محمد درمنش بازي كرده كه اين فيلم هنوز به اكران عمومي در نيامده است.

نظر شما