سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۲:۵۴
کد خبر: ۴۱۹۶۴
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۴
ويژه‌برنامه‌هاي ماه رمضان در منطقه 6 اعلام شد؛
مدير مراكز فرهنگي هنري منطقه 6 از ويژه‌برنامه تجليل از مكبرين و موذنين مساجد اين منطقه در ماه رمضان خبر داد.
رضا دوستعلي در گفت و گو با خبرنگار شهر با اعلام اين خبر گفت: در اين برنامه كه در روز 7 شهريور مطابق با 29 ماه مبارك رمضان برگزار مي‌شود،‌ از تعدادي از مكبرين و موذنين مساجد منطقه 6 طي مراسمي تقدير خواهد شد.

رييس فرهنگسراي سرو با اشاره به مهمترين عناوين برنامه‌هاي ماه رمضان، افزود: شب شعر در سوگ مولا به مناسبت ضربت‌خوردن حضرت علي (ع) در روز 27 مردادماه، شب شعر وداع با ماه مبارك رمضان در تاريخ 7 شهريورماه، محافل انس با قرآن، تفسير موضوعي قرآن و نشست‌هاي درس‌هاي زندگي كه آموزش مهارت‌هاي زندگي از نگاه اسلام را در بردارد از ديگر برنامه‌هايي است كه در فرهنگسراي سرو در نظر گرفته شده است.

وي اظهار داشت: رونمايي از كتاب «آيات آسماني» در فرهنگسراي شفق و روزنه‌اي به سوي نور در خانه فرهنگ گل‌ها از ديگر برنامه‌هاي رمضاني است ضمن اينكه در نگارخانه‌هاي مراكز منطقه 6 نمايشگاه‌هاي موضوعي با محوريت قرآن و رمضان ويژه علاقه‌مندان برپا مي‌شود.

به گفته دوستعلي، اجراي برنامه در بوستان لاله به صورت صحنه‌هاي و نمايشگاهي در 15 روز اول ماه رمضان، برنامه روزه‌اولي‌ها در فرهنگسراي شفق و پارك لاله و تعزيه‌خواني در ايام شهادت حضرت علي (ع) در پارك ساعي از ديگر برنامه‌هاي اين مديريت در طول ماه رمضان است.

نظر شما