يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۳:۱۳
کد خبر: ۴۱۹۹۳
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۲
مدرسه تابستاني مشترك معماري داخلي آكادمي داموس ايتاليا و دانشگاه تهران از 13 تا 26 شهريورماه 1390 در پرديس هنرهاي زيباي دانشگاه تهران برگزار خواهد شد. مهلت ثبت‌نام در اين مدرسه تابستاني تا پايان تير تمديد شده است.

به‌گزارش خبرنگار «شهر»، در مدرسه تابستاني مشترك معماري داخلي آكادمي داموس ايتاليا و دانشگاه تهران، دو تن از اساتيد برجسته آكادمي داموس ايتاليا به همراه چند تن از اساتيد باتجربه داخلي در حوزه معماري داخلي، وظيفه هدايت پروژه هاي عملي شركت كنندگان در اين دوره را دارا هستند.

 

اين دوره به‌صورت كاملا عملي با موضوع طراحي رستوران، كافي شاپ و فست فود برگزار خواهد شد و در انتهاي آن مدرك بين المللي مدرسه تابستاني آكادمي داموس به شركت كنندگان دوره اعطاء خواهد شد.

 

بر اساس اين گزارش، آموزش‌هاي اين دوره به زبان انگليسي و با ترجمه همزمان فارسي برگزار مي‌شود و زمان برگزاري كلاس‌ها از ساعت 9 تا 13 و 15 تا 19، سيزدهم تا بيست‌وششم شهريورماه است.

اين دوره ويژه طراحان داخلي، معماران، طراحان صنعتي و رشته‌ها و زمينه‌هاي مرتبط با آن ها برنامه‌ريزي شده است و آشنايي با مباني هنر و طراحي براي شركت كنندگان دوره ضروري است.

 

مهلت ثبت‌نام در اين مدرسه تابستاني تا پايان تيرماه تمديد شده است و علاقه‌مندان مي‌توانند براي اطلاعات بيش‌تر به‌ سايت http://ceat.ut.ac.ir مراجعه يا با شماره 61112158 تماس بگيرند.

 

مدرسه تابستاني مشترك معماري داموس ايتاليا و دانشگاه تهران، به همت قطب علمي فناوري معماري دانشگاه تهران و با همكاري دانشكده معماري پرديس هنرهاي زيبا، دانشكده معماري دانشگاه هنر، دانشكده معماري دانشگاه سوره، جامعه مهندسان معماري داخلي ايران و مركز مطالعات مشترك ايران و ايتاليا برپا مي‌شود.

نظر شما