دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۸
کد خبر: ۴۲۰۰۱
|
تاریخ انتشار: ۲۸ تير ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۸
شهردار منطقه8 از راه اندازي پايگاه تعويض کتاب درغرفه‌هاي بازيافت سطح منطقه خبر داد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه8 ، محمد مهدي شادالوئي با اعلام اين مطلب گفت: در اين پايگاه ، آموزشگران اداره بازيافت ضمن آموزش به شهروندان در امر تفکيک پسماندها خشک و ارائه بروشورهاي اطلاع رساني، با دريافت کتابهاي کهنه و غير قابل استفاده، در ازاي آن کتابهايي با مفهوم بازيافت و اقلام بهداشتي دريافت مي کنند.


او با اشاره به آموزش بازيافت به بانوان خانه دار افزود: هدف از برگزاري اين قبيل پايگاهها ترويج فرهنگ تفکيک و اهميت دادن به پسماندهاي خشک به ويژه کاغذ در جلوگيري از قطع درختان است.


او گفت: هم چنين اداره بازيافت منطقه 8 در جشن اعياد شعبانيه با مراجعه به مساجد، هيات ها، و ايستگاههاي صلواتي؛ کيسه هاي آبي مخصوص پسماندهاي خشک به آنان ارائه کردند.


شهردار منطقه 8 با اشاره به ساماندهي غرفه هاي بازيافت در سطح منطقه افزود: با توجه به گرماي هوا، شستشوي غرفه ها، بازديد روزانه کارشناس، و نظارت برعملکرد متصديان از جمله برنامه هاي اداره بازيافت در طول ايام تابستان است.


او گفت: شهروندان با مراجعه به غرفه هاي بازيافت و ارائه پسماندهاي خشک، اقلام بهداشتي دريافت و يا در صورت داشتن کارت بانک، کارت آنان شارژ خواهد شد.

نظر شما