دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۸:۴۷
کد خبر: ۴۲۰۵۷
|
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۷
معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران گفت: 30 استيج منطقه‌اي در مناطق مختلف شهر تهران به اجراي جشن هاي شبانه در ايام شعبانيه پرداختند و در ماه مبارک رمضان نيز اين مراسم‌ها با محوريت قرآني ادامه خواهد يافت.

به‌گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهردار تهران، سيد محمد هادي ايازي با اشاره به برنامه ريزي براي تداوم برگزاري جشن‌ها و برنامه‌هاي مختلف فرهنگي و هنري شهرداري تهران در ماه مبارک رمضان با محوريت قرآني، اظهار داشت: بر اين اساس متناسب با مقتضيات ماه مبارک رمضان برنامه‌هاي متنوعي را در اقصي نقاط شهر تهران اجرا خواهيم کرد.


او با اشاره به حضور چشم‌گير شهروندان تهراني در بوستان آزادگان به منظور استفاده از برنامه هاي جشنواره شعبانيه، گفت: هم اکنون با برپايي 15 استيج، مراسم جشن در 15 نقطه از بوستان آزادگان برپا مي‌شود که نزديک به 100 هزار نفر در روز از اين برنامه‌ها بازديد مي‌کنند.


معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران خاطر نشان ساخت: در سال‌هاي قبل اين‌گونه برنامه‌ها بيشتر در شمال شهر تهران اجرا مي شد، اما در حال حاضر شرايط به‌گونه اي است که شهروندان از شمال شهر و حتي شهرستان‌ها در بوستان‌هاي آزادگان و ولايت و مناطق جنوبي تهران حضور پيدا مي‌کنند تا از برنامه هاي گسترده بهره‌مند شوند.


به گفته وي، 400 استيج محلي نيز در قالب سامانه‌هاي نشاط همزمان با اعياد شعبانيه به اجراي برنامه‌هاي جشن در محله‌هاي مختلف شهر تهران مي پردازند.

نظر شما