دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۴:۱۰
کد خبر: ۴۲۰۷۵
|
تاریخ انتشار: ۲۹ تير ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۰
رامبد جوان از نگارش فيلمنامه فيلم کمدي تازه‌اش به همراه ماني حقيقي و پيمان قاسم‌خاني خبر داد.

مهر- رامبد جوان بازيگر و کارگردان تئاتر، سينما و تلويزيون درباره حضور خود در نمايش «شايعات» به کارگرداني آهو خردمند گفت: تا زماني که وضعيت فيلم بعدي‌ام مشخص نشود نمي‌توانم درباره حضور در اين نمايش تصميم بگيرم. فيلم تازه‌ام يک کار کمدي است که همراه ماني حقيقي و پيمان قاسم‌خاني در حال طراحي قصه و نگارش آن هستم و احتمال دارد پاييز کليد بخورد.


وي که اين روزها مشغول تمرين نمايشي از محمد عاقبتي است، افزود: هم اکنون علاوه بر تمرين نمايش «زني از گذشته» مشغول بازي در «بانويي از ماه» هستم که يک کار انيميشن پرزحمت به کارگرداني امير مهرتاش مهدوي و تهيه‌کنندگي حميد و مجيد آقاگليان است و در آن با بازيگراني چون نيکي کريمي، محمدرضا گلزار، ماهايا پطروسيان، جمشيد مشايخي، عارف لرستاني و فردوس کاوياني همبازي شده‌ام.


جوان با اشاره به ادامه فيلمبرداري تا انتهاي شهريور درباره نقش خود گفت: در «بانويي از ماه» نقش يک فروشنده اسباب بازي را ايفا مي‌کنم که با شخصيت اصلي قصه که يک دختربچه است همسايه‌ايم و بالکن‌هايمان به يکديگر ديد دارد. من در گفتگوهايم با اين دختربچه از افسانه‌اي حرف مي‌زنم که کودک آن را جدي مي‌گيرد و آن افسانه برايش اتفاق مي‌افتد. من نيز با او همراه مي‌شوم و با يکديگر به دنياي افسانه و قصه مي‌رويم.


جوان اعلام کرد با برنامه‌ريزي که دارد تصور نمي‌کند تا پايان امسال در کار تلويزيوني حضور داشته باشد. رامبد جوان فيلم‌هاي سينمايي «اسپاگتي در هشت دقيقه»، «پسر آدم، دختر حوا» و «ورود آقايان ممنوع» را کارگرداني کرده است.

نظر شما