يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۰۹
کد خبر: ۴۲۱۰۸
|
تاریخ انتشار: ۳۱ تير ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۹
سردار حسين ساجدي نيا فرمانده انتظامي تهران بزرگ با حضور در بيمارستان عرفان تهران از علي خليلي روحاني آمر به معروف که شامگاه شنبه 25 تيرماه مورد حمله اراذل و اوباش قرار گرفته بود عيادت کرد.

به گزارش شهر سردار حسين ساجدي نيا در حاشيه اين بازديد با خانواده اين طلبه جوان نيز ديدار كرد و آنها را در جريان آخرين وضعيت جزئيات دستگيري اين پرونده قرار داد.

سردار ساجدي نيا بعد از عيادت از اين طلبه جوان در جمع خبرنگاران حاضر شد و به سؤالات آنها در خصوص اين پرونده پاسخ داد.

 

وي عيادت از طلبه جوان را وظيفه انساني خود دانست وگفت:چند روز پيش آقاي خليلي طلبه جوان مورد ضرب و شتم اراذل و اوباش قرار گرفت كه پليس در كمتر از 12 ساعت متهمان را دستگير و به مراجع قضايي معرفي كرد.

 

فرمانده انتظامي تهران بزرگ به قانون حمل سلاح سرد كه در مجلس در حال بررسي است اشاره كرد و اظهار داشت:اميدواريم اين قانون هرچه زودتر تصويب و به پليس ابلاغ شود.

 

سردار ساجدي نيا با بيان اينكه پليس منتظر تصويب اين ابلاغ نشد و اقدامات پيشگيرانه خود را انجام داده است به اجراي طرح برخورد با حاملين سلاح سرد در سطح شهر تهران اشاره كرد و گفت:پليس شهريور ماه سال گذشته براي اولين باربرخورد با حاملين سلاح سرد در سطح شهرتهران را اجراكرد.

 

به گفته سردار ساجدي نيا در مرحله اول اجراي اين طرح بيش از يك هزار نفر دستگير و به مراجع قضايي معرفي شدند و تا كنون چهار مرحله اين طرح به اجرا گذاشته شده است.

 

فرمانده انتظامي تهران بزرگ خاطرنشان كرد: طبق جدول زمان بندي ،پليس تهران در چند روز آينده طرح برخورد با حاملين سلاح سرد را به اجرا خواهد گذاشت.

 

وي بر برخورد قاطعانه پليس با كساني كه بخواهند با چنين اقداماتي آسايش و امنيت مردم را به مخاطره بيندازند تأكيد كرد و گفت: با بررسي هاي صورت گرفته مشخص شد چنين حوادثي امسال نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 18 درصد كاهش داشته است.

 

سردار ساجدي نيا در ادامه از كشف و دستگيري بيش از 90 درصد اين چنين پرونده هايي خبر داد و گفت:مأموران انتظامي تهران بزرگ خواب را از چشمان كساني كه بخواهند به امنيت مردم كه حق مسلم آنهاست ضربه بزنند خواهد گرفت.

نظر شما