دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۰۰
کد خبر: ۴۲۲۲۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۲
معاون پيش بيني و پيشگيري سازمان مديريت بحران کشور ضمن بازديد از مرکز فرماندهي و ستاد مديريت بحران شهر تهران در ديدار با عزيزالله رجب‌زاده رئيس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران در خصوص همکاري هاي دو جانبه گفت‌وگو کرد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران ، عزيزالله رجب‌زاده رئيس سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران برجسته‌سازي فعاليت هاي حوزه پيشگيري را مورد توجه قرار داد و بر لزوم اتخاذ سياست هاي کلان و تعيين نقش و وظايف رده‌هاي مختلف تاکيد کرد.

 

اين ديدار و بازديد در راستاي تعامل بين دو سازمان مديريت بحران کشور و سازمان پيشگيري و مديريت بحران شهر تهران انجام شد و طي آن آريا‌منش معاون پيش بيني و پيشگيري سازمان مديريت بحران کشور در نشست مشترک با معاون و مديران معاونت پيشگيري و کاهش خطر‌پذيري سازمان در جريان اقدامات وپروژه‌هاي انجام شده و در دست اجراي اين معاونت قرار گرفت.

 

آريا‌منش همچنين به انجام همکاري‌هاي مشترک و متقابل بين دو سازمان در زمينه هاي پيشگيري، پيش‌بيني و کاهش خطرپذيري از جمله تهيه نقشه‌هاي پهنه‌بندي خطرات وانجام پروژه هاي پيش نشانگرهاي مغناطيسي اعلام آمادگي کرد.

 

معاون پيش بيني و پيشگيري سازمان مديريت بحران کشور  با بيان اينکه چشم انداز سازمان مديريت بحران کشور ايجاد آرامش در بين مردم است از فعاليت ها و اقدامات موثر و اساسي که در سازمان مديريت بحران شهر تهران صورت گرفته است قدراني و تشکر کرد.

 

نظر شما