دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۰۵
کد خبر: ۴۲۲۸۶
|
تاریخ انتشار: ۰۳ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۷
با آغاز اجراي طرح تابستانه معاونت امور شهري و فضاي سبز، اکيپ‌هاي اجرايي اين طرح در نواحي چهارگانه منطقه 11 فعاليت خود را آغاز کردند.

به‌گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 11 ، معاونت امور شهري و فضاي سبز اين منطقه به منظور ارتقاي بهداشت عمومي و حفظ سلامت شهروندان در فصل تابستان ، طرح ويژه تابستانه را در سطح محله ها به اجرا در آورده است.


اين طرح در قالب تقسيم وظايف بين اداره هاي خدمات شهري، محيط زيست، مسيل‌ها و فضاي سبز در نواحي چهارگانه به اجرا در آمده است و در هر ناحيه يک اکيپ اجرايي فعاليت مي کنند.


فعاليت اکيپ هاي اجرايي در محله هاي منطقه 11 که به دليل حجم انبوه تردد روزانه مسافران و آلودگي المان‌هاي شهري، از حساسيت بيشتري برخوردار است، شامل توجه ويژه به نظافت و تميزي فضاهاي عمومي شهر، شست و شوي مداوم المان‌هاي شهري، تخليه، گندزدايي و ضدعفوني کردن مخازن زباله، گشت‌زني ماشين‌هاي خدمات شهري براي جمع آوري زباله‌ها و ضايعات، نظافت شبکه انهار و طعمه گذاري براي مبارزه با موش است که شهروندان محله ها نيز مي توانند با مشارکت خود در ارتقاي پاکيزگي و سلامت عمومي شهر فعاليت کنند.


معاونت امور شهري و فضاي سبز شهرداري منطقه 11 از شهروندان اين منطقه خواست تا در صورت مشاهده هر گونه مشکل با سامانه 137 تماس بگيرند.

نظر شما