يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۲۸
کد خبر: ۴۲۴۳۱
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۶
رئيس فرهنگسراي رويش با اشاره به اين که تابستان امسال با ماه رمضان به اوج مي‌رسد گفت: طرح آموزشي براي ماه رمضان در نظر گرفته‌ايم که بتوانيم دوره هاي آموزشي تابستاني را در اين ماه متناسب با وضعيت روزه‌داري و اقتضاي اين ماه عزيز به اجرا برسانيم.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي رويش، عقيل منصوري گفت: به مناسبت حلول ماه مبارک رمضان طرح آموزشي «فانوس» در سطح مراکز فرهنگي هنري منطقه 9 اجرا مي‌‌شود.

 

مدير فرهنگي هنري منطقه 9 با اشاره به اين که طبيعتا به مقتضاي روزه داري موضوع مديريت اوقات فراغت دانش آموزان و خانواده ها با حلول ماه مبارک رمضان از برنامه هاي ورزشي و پر تحرک ،به سمت برنامه هاي فرهنگي و آموزشي تغيير رويکرد مي يابد اظهار داشت:دوره هاي ويژه طرح فانوس سعي در تحقق مديريت اوقات فراغت رمضاني دارد .

 

وي در تشريح محتواي اين دوره هاي آموزشي که با شرايط استثنايي به مخاطبان ارائه مي شود افزود: دپارتمان کمک هاي اوليه منطقه، طرح آموزش سلامت روزه داري را جهت بزرگسالان آماده کرده است و در همين راستا کلاس هاي آشپزي و سفره آرايي مذهبي نيز ارائه شده است.

 

در حوزه کودکان و نوجوانان،دوره هاي قصه هاي قرآني ،نمايش قرآني ،حفظ و قرائت قرآن ميزبان نونهالان است و در حوزه هنري هم اولين دوره تذهيب و خوشنويسي آيات قرآن با ارائه درس هايي از کتابت ايراني قرآن با خط نستعليق و گرافيک خط معلا ارائه شده است .

 

به گفته منصوري اجراي جزء خواني روزانه،کلاس هاي قرآني ،احکام،نهج البلاغه و مداحي نيز در اين ماه مبارک با قوت و سازماندهي بهتري صورت مي پذيرد.

 

براي کسب اطلاعات بيشتر با فرهنگسراهاي رويش و کار و خانه هاي فرهنگ مهرآباد، پرواز وشمشيري مراجعه كنيد و يا با شماره هاي 66688551 تماس بگيريد. پيامک: 1000066688551

نظر شما