دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۲
کد خبر: ۴۲۴۳۲
|
تاریخ انتشار: ۰۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۵۹
انتقاد صريح نايب رييس شوراي شهر نسبت‌به يكي از روزنامه‌ها؛
نايب رييس شوراي اسلامي شهر تهران، نااميد كردن مردم از بزرگ‌ترين گناهان است، گفت: نمي‌دانم كدام آدم بي‌تقوايي به روزنامه ايران نفوذ كرده و هر روز مردم را با خبرهاي مايوس‌ كننده‌اي، نااميد مي‌كنند.

به گزارش خبرنگار «شهر» حسن بيادي نايب رييس شوراي اسلامي شهر تهران امروز ـ 4مردادـ در مراسم جشن پردازش 7 هزار تن زباله و آغاز عمليات اجرايي كارخانه تبديل زباله به انرژي در كهريزك گفت: اقدامات شهرداري براساس برنامه‌ 5 ساله و چشم‌انداز تهران است و بر اساس همين برنامه سعي كرديم براي رفع معضلات كهريزك عمل كنيم و امروز شاهد به ثمر نشستن اين قول و زحماتي هستيم که براي آن کشيده شد.

 

او ادامه داد: با اين وجود برخي روزنامه‌ها و رسانه در اين زمينه بي‌انصافي كرده و مردم را نااميد و مايوس مي‌كنند.

 

بيادي با بيان اين ما حق نداريم مردم را مايوس كنيم،گفت: نمي‌دانم كدام آدم بي‌تقوايي به روزنامه ايران نفوذ كرده و هر روز مردم را با خبرهاي مايوس‌ كننده‌اي نااميد مي‌كنند.

 

او خاطرنشان کرد: درنمونه اي ديگر شاهد آن هستيم که با وجود تلاش‌هايي که شهرداري تهران براي احداث ايستگاه مترو كهريزك داشته است اما برخي رسانه‌ها اين اقدام مهم و بزرگ را با بي‌انصافي منفي جلوه مي‌دهند و فقط نقص‌ها را بيان مي‌کنند ، اين بي‌تقوايي است و نااميد کردن مردم از بزرگترين گناهان است.

 

نائب رئيس شوراي اسلامي شهر تهران تصريح کرد : حرف هايي که برخي رسانه ها اعلام مي‌کنند حرف هايي است که توسط رسانه هاي خارجي ديده مي شود و آنها نيز آن را بر عليه نظام مطرح مي‌كنند و اين درست نيست و نبايد اين گونه كارها انجام شود.

 

بيادي گفت: در جايي ديگر اعتراض مي‌کنند که چرا زباله‌ها به کهريزک منتقل و در ابن محل دفن مي‌شود. اين مساله‌اي است که 50 سال است که درحال انجام است اما چرا در اين چهار سال يادشان افتاده است که نبايد اين‌گونه باشد. اگر نخواهيم زباله‌ها اينجا دفن نكنيم پس بايد به کجا منتقل شود.

نظر شما