چهارشنبه ۱۶ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۵
کد خبر: ۴۲۵۷۰
|
تاریخ انتشار: ۰۸ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۴
رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح تاکيد کرد که يارانه‌هاي نقدي در طرح هدفمندي يارانه ها و سهام عدالت نبايد در مبارزات انتخاباتي مورد استفاده ابزاري قرار گيرد.

مهر: سرلشکر سيدحسين فيروزآبادي اظهارداشت: هدفمندي يارانه‌ها يک طرح اساسي و ملي است و سهام عدالت و پرداخت يارانه‌ها حق مردم است که به همت دولت و مجلس اقدامات زيادي به اجرا درآمده است و سياست‌مداران در اظهارنظرهاي سياسي در اين موارد احتياط کنند.

 

وي افزود: درست است که پرداخت يارانه غيرنقدي و يا صرف آن در امور توليدي و کميته امداد امام(ره) و طرح شهيد رجايي به نفع اقتصاد کشور است و نتايج خوبي دارد، اما در شرايط جاري براي طرح هدفمندي يارانه‌ها عملي نيست و بنابراين پرداخت يارانه‌ها که نقش مهمي در بهبودي زندگي محرومان و اقشار کم‌درآمد داشته است بايد تداوم يابد.

 

اين عضو شوراي عالي امنيت ملي ادامه داد: مساله يارانه‌ها و سهام عدالت نبايستي در مبارزات انتخاباتي مورد استفاده ابزاري قرار گيرد.

 

وي در ادامه پيرامون اقدام تروريستي در کشور نروژ گفت: غرب بايد توجه کند که پشت تندروي‌هاي به اصطلاح مذهبي و اقدامات تروريستي و نژادپرستي، صهيونيست‌ها هستند و اين رژيم غاصب صهيونيستي است که صرفا به عقايد غلط و نژادپرستانه خود مي‌انديشد و ساير مردم دنيا را ملعبه اهداف خود قرار داده است.

 

فيروزآبادي خطاب به کشورهاي اروپايي تاکيد کرد: هرگونه تحقيقي درباره علل و انگيزه‌هاي اقدام تروريستي در نروژ بدون جستجوي دست صهيونيست‌ها بي‌فايده است و از زماني که صهيونيست‌ها احساس ضعف و شکست کردند تلاش نمودند تا با انحراف در مسيحيت، صهيونيزم مسيحي را گسترش دهند که اين خطر بزرگ براي جهان مسيحيت است و اين هشدار را غرب و کليسا بايد جدي بگيرد.

نظر شما