يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۵:۲۲
کد خبر: ۴۲۶۶۶
|
تاریخ انتشار: ۰۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۹:۴۰
رئيس فراکسيون مديريت شهري و عضو کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي از نمايشگاه فرصت هاي سرمايه گذاري در منطقه 12 تهران بازديد و تاکيد کرد: اصلاح بافت فرسوده اين منطقه با حفظ هويت تاريخي و فرهنگي آن صورت گيرد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 12 تهران، محمدحسين مقيمي، رئيس فراکسيون مديريت شهري مجلس شوراي اسلامي در اينبازديد در سخناني منطقه 12 را تهران قديم خواند و با اشاره به فضاهاي تاريخي و قديمي تهران در اين منطقه و همچنين بازار تهران به عنوان قلب تپنده اقتصاد کشور، اين منطقه مرکزي تهران را از لحاظ اقتصادي ، فرهنگي و تاريخي پراهميت برشمرد.

او با اشاره به اينکه طراحي شهر تهران براساس يکصد سال پيش بوده و معابر و خيابان ها براي جمعيت کم طراحي شده و امکانات امروز جوابگوي نيازهاي فعلي نيست، گفت: امروزه نيازها تغيير کرده و از همين رو امکانات جديدي لازم است.

عضو کميسيون عمران مجلس شوراي اسلامي در خصوص اصلاح بافت هاي فرسوده منطقه 12 بر احياي اين بافت با حفظ هويت منطقه به ويژه هويت تاريخي و فرهنگي تاکيد کرد.

او همچنين سابقه اين منطقه  را سابقه اي اقتصادي خواند و بر حفظ اين سابقه با تعاريف جديد تاکيد و اقدام شهرداري اين منطقه در خصوص معرفي فرصت هاي سرمايه گذاري را گام بسيار مهمي در اين امر برشمرد.

در اين بازديد، عليرضا بزرگوار شهردار منطقه 12، گزارشي از نمايشگاه فرصت هاي سرمايه گذاري و اقدامات انجام شده ارائه کرد.

نظر شما