دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۲۹
کد خبر: ۴۲۶۷۷
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۰:۲۰
تجليل از اهالي مختارنامه، افطار با شهروندان روزه‌دار
مراسم تجليل از بازيگران سريال مختارنامه، همراه با افطاري ساده بازيگران اين مجموعه تلويزيوني در کنار شهروندان روزه دار غرب پايتخت، در سومين شب از جشن «برآستان جانان» برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي تهران و مديريت فرهنگي هنري منطقه 22، در هر شب از اجراي ويژه برنامه‌هاي فرهنگي هنري «بر آستان جانان»، هنرمندان و گروه‌هاي مختلف هنري در جمع شهروندان روزه دار حضور يافته و ضمن اجراي برنامه، در افطاري ساده با آنان هم سفره مي‌شوند.


رضا رويگري بازيگر نقش کيان و جعفر دهقان بازيگر نقش مصعب در سريال پر مخاطب مختارنامه دو تن از هنرمنداني هستند که عصر چهارشنبه 12 مرداد، در سومين شب از جشن رمضانيه بر «آستان جانان» در ميان مردم حضور يافته وهم نشين روزه داران مي‌شوند و هم چنين طي مراسمي از آنان تجليل خواهد شد.


در بخش «پر از فانوس» اين مراسم از 10 نفر از خادمان مساجد منطقه 22 در حضور شهروندان منطقه تجليل مي‌شود. «پر از فانوس» عنوان بخشي از جشن شبانه رمضانيه «بر آستان جانان» است که طي آن هرشب شماري از شهروندان نمونه محلات با رويکرد اخلاق شهروندي، آموزش و معنويت دعوت شده و در حضورخيل کثير همشهري‌ها و هم محله‌اي‌ها، از آنان تقدير به عمل مي‌آيد.


در ادامه برنامه و در بخش «سروش آسماني» ترتيل خواني با صداي مجيد احمدي برگزار و سپس شهروندان روزه دار گوش جان به صداي آشناي «موسوي قهار» مي‌سپارند. صداي گرم و آواي مناجات خواني سيد قاسم موسوي قهار سال هاي متمادي است که از رسانه ملي پخش مي‌شود و همراه سحرهاي ميليون‌ها هموطن روزه دار است.


پايان بخش آيين افتتاحيه جشن رمضانيه «برآستان جانان» اذان با صداي مجيد احمدي و برپايي نماز جماعت به امامت حجت الاسلام والمسلمين حيدري است و پس از نماز جماعت با افطاري ساده از شهروندان روزه دار پذيرايي و برنامه نورافشاني نيز اجرا مي‌شود.


ويژه برنامه فرهنگي هنري «بر آستان جانان» به همت فرهنگسراي تهران و مديريت فرهنگي هنري منطقه 22 تا 24 مرداد ماه جاري پانزدهم ماه رمضان در بوستان باغ نو واقع در انتهاي بزرگراه حکيم غرب، سه راه دهکده المپيک، پشت دبيرستان سپيده کاشاني، خيابان ساحل، هرشب از ساعت 18 تا هنگام افطار ميزبان شهروندان روزه دار است.


براي کسب اطلاعات بيشتر از جزييات برنامه‌هاي جشن رمضانيه مي‌توانيد با شماره‌هاي 44143780و44143777 تماس بگيريد.

نظر شما