شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۵:۳۹
کد خبر: ۴۲۶۷۹
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۰۸
از استاد عبدالمحمد آيتي مترجم و مفسر بزرگ قران كريم، نهج البلاغه و صحيفه سجاديه در منطقه 14 با حضور برخي مسئولان شهرداري تهران تجليل شد.

به‌گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 14، در اين مراسم سيد محمدهادي ايازي، معاون امور اجتماعي و فرهنگي شهرداري تهران با تبريك حلول ماه مبارك رمضان گفت: يكي از افتخارات بزرگ ما در سطح 22 منطقه شهرداري تهران تجليل از مفاخر بزرگ علمي، ادبي و فرهنگي است تا نسل جوان را بتوان با آثار اين بزرگان آشنا ساخت.

او با اشاره به اهميت ماه رمضان خاطرنشان كرد: رمضان ماه صيام، پاكيزگي، نزول قرآن و روشن‌گري است و مردم ما بايد در اين ماه همانند ديگر كشورها با شادي و نشاط به استقبال اين ماه بزرگ بروند.

در ادامه اين مراسم، علاالدين بروجردي رييس كميسيون امنيت ملي كشور به بركات حضور افرادي همانند استاد عبدالمحمد آيتي اشاره كرد و افزود: در جامعه اسلامي تجليل از بزرگان ديني از جايگاه ويژه برخوردار است، چرا كه اين افراد با اشاعه فرهنگ درست اخلاق به مردم و به ويژه جوانان كشورمان راه صحيح اخلاقي را نشان مي دهند و استاد آيتي يكي از كساني است كه به عنوان علامه بحرالعلوم با آثار برگزيده خود در اين خصوص اقدامات ارزنده اي را انجام داده است.

او با تقدير از شهرداري منطقه 14 در ترويج فرهنگ اسلامي در جامعه خواستار استمرار چنين برنامه‌هاي شد.

استاد عبدالمحمد آيتي از مفاخر بزرگ كشور كه يكي از مترجمان و مفسران قران كريم، صحيفه سجاديه، نهج‌البلاغه صاحب آثار زيادي در زمينه هاي تاريخي، ادبي و فرهنگي است.

در خاتمه مراسم از 110 نفر از برگزيدگان آزمون اخلاق شهروندي با حضور استاد آيتي، معاون شهردار تهران، شهردار منطقه 14 و جمعي از روحانيان و مسئولان قدرداني شد.

نظر شما