دوشنبه ۱۷ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۴۶
کد خبر: ۴۲۶۸۹
|
تاریخ انتشار: ۱۰ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۷
جشن آغاز ماه مبارک رمضان شب گذشته-9 مرداد- با حضور اهالي منطقه 19 در بوستان ولايت برگزار شد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي شهرداري منطقه 19، علي اکبرزاده معاون  اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه  19 ضمن اعلام اين خبر با اشاره به برگزاري همزمان سه جشن بزرگ شهرداري تهران در سه نقطه شهر افزود: بوستان ولايت يکي از مهمترين پايگاه هاي برنامه ريزي شده شهرداري تهران براي حضور پس از افطار شهروندان است که در راستاي غني سازي اوقات فراغت شهروندان وايجاد لحظات توام با شادي و معنويت  جشن رمضان دربوستان ولايت طرح ريزي و اجرا شده است.

 به همين منظور شب گذشته مراسم افتتاح جشن رمضان با عنوان شبهاي ملکوتي با حضور هزاران نفر از اهالي شهر تهران برگزار شد. معاون اجتماعي و فرهنگي  به برنامه 30 شب قرآني در بوستان ولايت اشاره کرد و گفت: اين برنامه با حضور قاريان ممتاز بين المللي و سخنراني علماي برجسته بعد از افطار برگزار خواهد شد.

قرار است در طول اين شبها پيام هاي  قرآني به شکل هنرمندانه در قالب سخنراني علما و روحانيون تراز اول و اجراي برنامه هاي جذاب به مردم منتقل شود. اکبرزاده افزود : علاوه بر اين، برنامه هاي شاد و متنوعي با حضور هنرمندان مطرح در اين جشن برنامه ريزي شده است. همچنين اجراي کنسرت موسيقي و نورافشاني در شبهاي اول و ميلاد امام حسن مجتبي (ع)  از ديگر برنامه هاي جذاب اين جشن خواهد بود.

او به اجراي نذر 140هزار صلوات اشاره کرد و گفت : اين برنامه به صورت ثبت نام پيامکي بوده و علاقمندان به شرکت در اين نذر فرهنگي مي‌توانند با ارسال پيامک در اين نذر سهيم باشند. معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 19 ادامه داد: در ساعات اوليه شروع جشن نيز هر شب ختم قرآن دسته جمعي برگزار خواهد شد .

او خاطر نشان کرد : جشن رمضان ازساعات 21:30 تا23:30 هر شب در بوستان ولايت جنب قلعه شادي ميزبان مردم تهران در ايام ماه مبارک رمضان است.

نظر شما