شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۳۳
کد خبر: ۴۲۹۰۵
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۱۸
فرمانده پليس راه آهن از اجراي طرح انضباط اجتماعي در پليس راه آهن تهران و نيز کشف بيش از 4 ميليارد ريال کالاي قاچاق در شبکه ريلي خبر داد.

به گزارش خبرنگار شهر سردار ”رحمت اللهي“  از کشف 4ميليارد و 140 ميليون ريال انواع کالاي قاچاق در چهارماهه نخست امسال در شبکه ريلي کشور خبرداد و افزود: کالاي قاچاق کشف شده شامل البسه و پوشاک، کيف و کفش، تلفن همراه، لوازم جانبي سيستم هاي رايانه اي، سيستم هاي صوتي و تصويري، لوازم آرايشي و بهداشتي است.

 

فرمانده پليس راه آهن کشور با اشاره به ارزش سه ميلياردي و 242 ميليون ريالي کشفيات انواع کالاي قاچاق در بازده زماني سال 89 گفت: اين ميزان کشفيات نسبت به مدت مشابه در سال گذشته حدود 28 درصد افزايش داشته است.

 

سردار رحمت اللهي گفت: در چهار ماهه نخست امسال 232 نفر قاچاقچي کالا توسط ماموران پليس راه آهن کشور دستگير شده اند که اين ميزان نسبت به مدت مشابه در سال گذشته 84 درصد رشد داشته است.

 

 

فرمانده پليس راه آهن کشور از اجراي طرح انضباط اجتماعي در پليس راه آهن تهران خبرداد و افزود: اين طرح 20 مرحله در محدوده خطوط ريلي حوزه استحفاظي پليس راه آهن تهران با همکاري و هماهنگي کلانتري 161 ابوذر و 116 مولوي به اجرا در آمد.

 

سردار رحمت اللهي افزود: در اين طرح 327 نفر از افراد کارتون خواب، معتاد و بلامکان که در حاشيه خطوط ريلي اتراق و باعث ايجاد مزاحمت براي اهالي و ساکنين محلي شده بودند، جمع آوري و به مرکز بازپروري شفق تحويل داده شدند.

 

وي خاطرنشان کرد: اين اقدام پليس راه آهن از سوي اهالي و ساکنين با استقبال بسيار مواجه گشته و تشکر و قدرداني آنان را به همراه داشته است.

نظر شما