سه‌شنبه ۰۱ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۳۲
کد خبر: ۴۲۹۱۱
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۳۹
معاون اجتماعي فرهنگي منطقه 15 از برگزاري سي ويژه برنامه ميهماني خدا در بوستان آزادگان خبر داد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي منطقه 15، ابوالفضل رفيع افزود: به دنبال اجراي جشنواره قنوت انتظار در ايام شعبانيه و استقبال بي نظير مردم شهروندان در ماه مبارک رمضان نيز ويژه برنامه ميهماني خدا با موضوعات قراني احکام، اخلاق، مشاوره هاي ديني و مسابقات در محل بوستان آزادگان برپاست.

او با اشاره به برنامه هاي اجرايي در اين راستا گفت: اين ويژه برنامه با برپايي غرفه ها و نمايشگاههايي در قالب عرضه محصولات فرهنگي، نمايشگاه قرآني، نمايشگاه اسما متبرکه، غرفه عکس يادگاري با ضريح اميرالمومنين (ع)، ايستگاه مسابقه فرهنگي، ايستگاه کارآفريني، ايستگاه ورزش و تندرستي، خانه اسباب بازي کودکان، خلاقيت و بازيهاي فکري و عکس و پوستر متناسب با ماه مبارک رمضان اجرا مي شود .

معاون اجتماعي فرهنگي منطقه 15 يادآور شد: در اين راستا همچنين کارگاههاي شامل اخلاق روزه داران و معرفت ديني اموزش احکام و آداب ماه مبارک رمضان آموزش صبح نماز و ختم قرآن و نذر صلوات  از ساعت پنج بعدازظهر تا اذان مغرب به ارائه خدمات به شهروندان مي پردازند.

او خاطر نشان کرد: برنامه هاي اجرايي با تعامل و مشارکت ناحيه مالک اشتر نواحي هشتگانه ، شوراياري محلات و سازمان ها و تشکلات مردمي وشهرياران جوان برگزار مي شود.

رفيع افزود: از ساعت نه و نيم الي دوازده شب نيز ويژه برنامه هايي متناسب با ماه مبارک رمضان به صورت عمومي شامل قرائت قرآن ، سرود جمهوري اسلامي و احکام  براي کودکان اجرا مي شود.

او ادامه داد: همچنين در اين راستا 260 متر مربع فضا در محوطه بوستان جهت پذيرايي افطار اماده گرديده است تا برنامه هاي افطاري و اطعام ايتام از سوي ادارات آسيب ها و آموزش و سلامت تدارک ديده شده در اين بوستان برگزار شود.

نظر شما