دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۶:۲۲
کد خبر: ۴۲۹۲۹
|
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۷
كارگاه‌هاي خوشنويسي، نقاشي و سفال و سراميك در نمايشگاه بين‌المللي قران كريم برگزار مي‌شود.

به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي مركز هنرهاي تجسمي، كارگاه‌هاي خوشنويسي و نقاشي با حضور رسول مرادي، احمد آريامنش و ناديا حبيب‌وند 18 تا 20 مرداد ماه جاري در بخش تجسمي نوزدهيمن نمايشگاه بين‌المللي قران كريم برگزار مي‌شود.

 

در رشته سفال و سراميك نيز كارگاه‌هايي در روزهاي 16 و 17 مرداد ماه با حضور مهران هوشيار در بخش تجسمي نمايشگاه قران برگزار مي‌شود.

در هريك از كارگاه‌هاي بخش تجسمي نوزدهيمن نمايشگاه بين‌المللي قران كريم 10 نفر شركت مي‌كنند و برگزيدگان هر كارگاه نيز معرفي مي‌شوند. كارگاه‌هاي بخش تجسمي نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قرآن كريم از ابتداي نمايشگاه آغاز شده است و تا پايان نمايشگاه 49 كارگاه در رشته‌هاي نقاشي، خوشنويسي، سفال و سراميك، منبت، معرق و نگارگري برگزار مي‌شود.

همچنين نمايشگاه عكس «تصوير آفتاب» شامل 120 عكس از تولد تا ارتحال امام خميني (ره) در بخش تجسمي نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قران كريم برگزار شده است.

بخش تجسمي نوزدهمين نمايشگاه بين‌المللي قران كريم با همكاري مركز هنرهاي تجسمي، مركز هماهنگي، توسعه و ترويج فعاليت هاي قرآني و موسسه توسعه هنرهاي تجسمي معاصر برگزار شده است.

نظر شما