دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۴۱
کد خبر: ۴۳۰۴۶
|
تاریخ انتشار: ۱۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۲۰
مدير بافت‌هاي تاريخي شهر تهران با تاکيد بر ساماندهي و احياي بافت‌هاي قديمي شهر تهران، از ساماندهي خيابان فردوسي خبر داد و گفت: مکان يابي‌ها و تعاملات مربوط به ساماندهي خيابن فردوسي در حال انجام است و اميدواريم اين طرح به زودي اجرايي شود .

به‌گزارش «شهر» به‌نقل از روابط عمومي شهرداري تهران، بهروز کاشف با بيان اين مطلب گفت: طراحي براي ساماندهي خيابان فردوسي به پايان رسيده و مراحل تصويب آن نيز اتمام يافته است.


او با بيان اين‌که هم اکنون ساماندهي خيابان فردوسي در دست برنامه ريزي است، اظهار کرد: براي ساماندهي اين خيابان نيز مانند خيابان لاله زار بايد هماهنگي هايي با ساکنان منطقه و شاغلان و کسبه محدوده انجام شود و با توجه به نظرياتي که مطرح مي شود برنامه ريزي براي ساماندهي صورت گيرد.


مدير بافت‌هاي تاريخي شهر تهران تصريح کرد: در اين راستا تا کنون برخي از هماهنگي ها انجام شده است.


او ادامه خاطر نشان کرد: مکان‌يابي و تعاملات لازم براي اين کاربايد نهايي شود که اميدواريم به زودي اين کار نيز انجام شود.


به گفته كاشف، همه اين طرح ها در راستاي احياي بافت هاي تاريخي شهر تهران ايجاد مي شود تا الگوهاي مناسبي ايجاد شود و به اين وسيله به اهداف مورد نظر دست يافت.


او تصريح کرد: همه طرح‌هايي که در زمينه ساماندهي و احياي بافت هاي قديمي شهر صورت مي گيرد، قطعا متناسب با ويژگي‌ها، محدوديت ها و ايجابات هر محدوده، تدقيق شده و هماهنگ با بستر کالبدي، اجتماعي ـ فرهنگي و اقتصادي مربوطه، عملياتي خواهد شد.

نظر شما