يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۳:۴۱
کد خبر: ۴۳۱۰۵
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۸
مدير کل تدوين ضوابط ، نظارت و صدور پروانه شهرداري تهران با بيان اين که به زودي تعداد دفاتر خدمات الکترونيک به تعداد نواحي شهر افزايش مي‌يابد، گفت: افزايش تعداد اين دفاتر و همچنين فرامنطقه‌اي شدن ارائه خدمات آن در گام بعدي موجب جلب رضايت بيشتر شهروندان خواهد شد.

به گزارش «شهر» به نقل از روابط عمومي شهرداري تهران،سيد مجتبي طبقي مدير کل تدوين ضوابط ، نظارت و صدور پروانه شهرداري تهران با اشاره به ضرورت گسترش دفاتر خدمات الکترونيک گفت: در راستاي ايجاد شهرداري الکترونيک ، افزايش تعداد دفاتر خدمات الکترونيک ضروري به نظر مي‌رسد که با تدابير در نظر گرفته شده تعداد اين دفاتر به تعداد نواحي شهرداري تهران افزايش خواهد يافت.

 

او با اشاره به اقدامات صورت گرفته در اين مورد اظهارکرد: در اين راستا تاکنون آموزش‌هاي لازم براي افزايش آگاهي و اطلاعات پرسنل در دفاتر خدمات الکترونيک انجام شده و بخش ديگري نيز در حال انجام است.

 

طبقي در ادامه خاطر‌نشان کرد : افزايش تعداد دفاتر خدمات الکترونيک و در مرحله بعدي فرامنطقه‌اي شدن ارائه خدمات از سوي اين دفاتر، در نهايت افزايش رضايت شهروندان را به دنبال خواهد داشت و اصل تکريم ارباب رجوع که مهم‌ترين اولويت در اين دفاتر است با دقت بيشتري اجرا مي‌شود.

 

او با بيان اين که به زودي تعداد دفاتر به تعداد 123 ناحيه شهر تهران افزايش مي‌يابد، گفت: با اين اقدام پاسخگويي و ارائه خدمات به متقاضيان و شهروندان سريع‌تر و مطلوب‌تر صورت خواهد گرفت.

 

طبقي خاطرنشان کرد: براي کاهش مشکلات دراين دفاتر و جلب رضايت بيشتر شهروندان، کارمندان اين دفاتر به طور مستمر در حال آموزش هستند تا ارائه خدمات با صحت ، دقت و سرعت بيشتري انجام شود.

 

نظر شما