يکشنبه ۱۳ خرداد ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۳۱
کد خبر: ۴۳۱۰۶
|
تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۴:۵۰
شب گذشته خانواده‏هاي شهدا و ايثارگران در مراسم افطار اداره کل امور ايثارگران شهرداري تهران شرکت کردند.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي اداره کل امور ايثارگران شهرداري تهران، اين مراسم در هتل شيان تهران برگزار شد و خانواده‏هاي شهدا، جانبازان، آزادگان و ايثارگران شهرداري تهران در ضيافت افطاري که به منظور تکريم و گراميداشت رشادت‏هاي فرزندان، همسران و پدران اين عزيزان برپا شده بود، شرکت کردند.

منصور احمدلو، مديرکل امور ايثارگران شهرداري تهران مسئوليت ميزباني از اين خانواده‏هاي بزرگوار و گرانقدر را بر عهده داشت. پس از اين مراسم بسياري از اين عزيزان در مراسم شب‏هاي عرفاني و شبي با شهيدان که ويژه برنامه شب‏هاي ماه مبارک رمضان اداره کل امور ايثارگران شهرداري تهران است، حضور يافته و در کنار مقبرة الشهدا به دعا و نيايش پرداختند.

اين مراسم روحاني که در باغ موزه دفاع مقدس واقع در بزرگراه شهيد حقاني و در جوار مزار پاک و معطر 8 شهيد گمنام سال‏هاي دفاع مقدس برگزار مي‏شد، با حضور خانواده‏هاي شهيدان، ايثارگران و جانبازان عطر و بو و حال و هوايي ديگر يافت.

اين 8 شهيد گمنام در ارديبهشت‏ماه سال جاري و در روز شهادت حضرت فاطمه زهرا(س) در ميان تشييع باشکوه مردم عزادار شهر تهران در اين محل به خاک سپرده شدند و به اين مکان تقدس خاصي بخشيدند.

نظر شما