يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۹:۱۳
کد خبر: ۴۳۱۶۱
|
تاریخ انتشار: ۲۴ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۰۱
مدير مراکز فرهنگي هنري منطقه 18 سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران با توجه به استقبال بيش از 100 هزار نفري مردم از ادامه ويژه برنامه «برآستان جانان» در بوستان قائم تا پايان ماه مبارک رمضان خبر داد.

به گزارش شهر به نقل از اداره کل روابط عمومي و امور بين‌الملل سازمان فرهنگي هنري شهرداري تهران، جعفر رئيسيان‌زاده با اعلام اين مطلب اظهار داشت: تا امروز که چهاردهمين روز ماه مبارک رمضان را سپري کرده‌ايم اهالي منطقه 18 استقبال بي نظيري از طرح معنوي «برآستان جانان» به عمل آورده‌اند به طوريکه در اين شب ها در مجموع بيش از 100 هزار نفر ميهمان «برآستان جانان» بوده‌اند.

 

وي افزود: برنامه‌هاي رمضاني بوستان قائم با عنوان کلي «برآستان جانان» در دو بخش صحنه‌اي و غرفه‌اي انجام مي‌شود که در بخش غرفه‌اي در حدود 25 غرفه با موضوعات و محوريت‌هاي مختلف در نظر گرفته شده‌اند که از جمله پر مخاطب‌ترين غرفه‌ها مي‌توان به غرفه ويژه شهداي بهزيستي اشاره کرد .

 

رئيسيان زاده ادامه داد: در اين غرفه تصاوير و يادگاري‌هايي از شهداي بهزيستي به نمايش گذاشته شده که در ميان شهدا حتي چندين فرمانده جنگ نيز ديده مي‌شود.

 

رييس فرهنگسراي خاتم بيان داشت: يکي ديگر از غرفه‌هاي پرطرفدار بوستان قائم در طرح «برآستان جانان»، غرفه زيارت نيابتي است که مردم با مراجعه به اين غرفه و اهداي مبلغي بسيار کم مي‌توانند بخت خود را براي سفر معنوي کربلاي معلي و مشهد مقدس بيازمايند و کساني که اين سعادت نصيبشان شد در نهايت نايب الزياره ساير هموطنان خود خواهند بود که در روزهاي اخير مردم زيادي به شوق حضور در اين دو مکان مقدس در اين طرح ثبت نام کرده‌اند.

نظر شما