شنبه ۲۹ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۰:۰۱
کد خبر: ۴۳۱۸۱
|
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۳
واكنش قاليباف به منتقدان جشن‌هاي مردمي شهرداري؛
شهردار تهران با اشاره به انتقادهايي كه به تازگي از برنامه‌هاي تفريحي شهرداري تهران در بوستان‌ها مطرح شده است، گفت: طرح اين مسائل درحالي است كه اگر خود اين مديران درمراسم‌ها و برنامه‌هاي خود، نگاه كنند، معضلات اين چنيني را حتي در مراسم‌هاي صرفا مذهبي خود نيز مي‌بينند.

به گزارش خبرنگار «شهر» دكتر محمدباقرقاليباف شهردار تهران شب گذشته -24 مرداد- در مراسم تجليل از برگزاركنندگان جشنواره شعبانيه در بوستان آزادگان، گفت: هر برنامه و فعاليتي كه انجام مي‌گيرد، به طور قطع موافقان، مخالفان و منتقداني دارد كه نظر هركدام براي ما مغتنم و محترم است. اما در طول ايام برگزاري اين جشنواره در برخي رسانه‌ها انتقادها و مخالفت‌هايي مشاهده شد كه به نظرم منصفانه نبود. دراين گزارش‌ها تنها يك نقطه و بخش از مراسم را به عنوان مشكل، بزرگ‌نمايي كردند و به آن پرداختند.

او ادامه‌داد: طرح اين مشكل درحالي است كه اگر خود اين مديران درمراسم‌ها و برنامه‌هاي خود، نگاه كنند، اين معضل را حتي در مراسم‌هاي صرفا مذهبي خود هم مي‌بينند.

 

قاليباف تاكيد كرد: در انتقاد بايد منصفانه عمل كنيم و بدي‌ها را در كنار خوبي‌ها ببينيم. انتقاد منصفانه مساله مهمي است كه بايد رعايت شود.

 

او اجراي 30 شب برنامه و جشن را در بوستان آزادگان كار سخت و بزرگي دانست و افزود: برگزاري جشنواره شعبانيه اقدامي فرابخشي بود كه با همكاري ديگر نهادها به صورت مطلوب برگزارشد.

 

شهردار تهران در ادامه با اشاره به تقارن ماه‌هاي رجب، شعبان و رمضان با سه‌ماه تابستان و گفت: همزماني اين ماه‌ها با ايام تابستان فرصت بسيار مناسبي بود كه بايد از آن به نحوه مطلوب استفاده مي‌كرديم. اين وظيفه ماست كه در چنين ايامي برنامه‌هاي متنوعي براي شهروندان اجرا كنيم.

 

قاليباف در ادامه به شاخص‌هاي حكومت امام زمان (عج) اشاره كرد: از شاخص‌هاي اين زمان برپايي عدالت و پيشرفت و شكست شدن مرزهاي علم است. كسي كه منتظر واقعي است بايد براي تحقق اين شاخص‌ها تحت رهبري ولي فقيه عادل جامع الاشرايط بكوشد.

 

شهردار تهران در پايان از تلاش‌هاي برگزار كنندگان جشنواره شعبانيه قدراني كرد.

 

بنابراين گزارش در اين مراسم، از مسئولان برگزاري، هنرمندان و ورزشكاران و مسئولان ديگر نهادهاي مشاركت كننده با اهدا لوحي قدراني كرد.

 

در اين برنامه چهره‌هاي شاخصي از هنرمندان، از جمله داريوش ارجمند، رضا رويگري، داريوش فرضيايي، محسن يگانه و رضا صادقي حضور داشتند.

نظر شما