دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۷:۵۹
کد خبر: ۴۳۲۳۱
|
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۴۱
رئيس فرهنگسراي خاتم و مديريت فرهنگي هنري منطقه 18 گفت: آزادگان کساني هستند که ساليان متمادي از عمرشان در اسارت دشمنان بودند و طي اين دوران علي رغم همه سختي‌ها و شکنجه‌ها ارزش‌هاي اسلامي را حفظ کردند.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي خاتم؛ جعفر رئيسيان‌زاده افزود: آزادگان در اهداف عاليه انقلاب نقش بسزايي داشتند و در دوران اسارت کار پيامبرگونه‌اي را انجام دادند.

وي با بيان اينکه جنوبغرب پايتخت داراي جانبازان و آزادگان سرافراز زيادي است، گفت: به مناسبت 26 مردادماه سالروز ورود آزادگان به کشورمان يادواره آزادگان و جانبازان پزشک به همراه خانواده آنان برگزار مي‌شود و از آزادگان و جانبازان پزشک تجليل به عمل خواهد آمد.

رئيس فرهنگسراي خاتم به خدمات و حمايت‌هايي که توسط جامعه پزشک آزاده و جانباز در طول سال به مردم مي‌شود اشاره کرد و گفت: بحث تجليل از آزادگان و جانبازان پزشک بايد در جامعه همگاني شود چرا که تجليل از اين اقشار واقع تکريم از شهدا است.

رئيسيان زاده بر بازگوکردن خاطرات آزادگان و جانبازان در جامعه به ويژه براي نسل جوان تاکيد کرد و گفت: بستري بايد فراهم شود که خاطرات اين عزيزان به ورطه فراموشي سپرده نشود.

وي با توجه به شرايط کنوني کشور و اهداف شوم دشمنان عليه نظام مقدس جمهوري اسلامي ايران بر حفظ موقعيت و جايگاه آزادگان در جامعه تاکيد کرد.

وي همچنين گفت: شانزدهمين شب از شب‌هاي ماه مبارک رمضان از ويژه برنامه‌هاي برآستان جانان يادواره ويژه براي جانبازان و آزادگان پزشک برگزار و طي آن از جانبازان و آزادگان پزشک در بوستان قائم به آدرس: يافت آباد،بلوار معلم، تجليل بعمل خواهد آمد.

نظر شما