دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۵۵
کد خبر: ۴۳۳۱۳
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۲:۵۹
مدير فرهنگي هنري منطقه 13 از برگزاري نخستين جشنواره بچه‌هاي محراب با تقدير از مكبران مناطق 12، 13 و 14 خبر داد.
معصومه سادات عمارتي در گفت و گو با خبرنگار شهر با بيان اين مطلب گفت: اين جشنواره همزمان با ماه مبارک رمضان به منظور آشنايي بيشتر کودکان و نوجوانان زير 15 سال با مساجد و نمازهاي جماعت و جهت دهي به استعدادهاي درخشان به سمت و سوي نغمات ديني و شناسايي استعدادهاي نهفته نوجوانان در اين زمينه برگزار مي‌شود.

رييس فرهنگسراي اميد با اشاره به اينكه اين جشنواره چهارشنبه و جمعه گذشته در مناطق 12 و 14 برگزار شد، افزود: اين جشنواره امروز نيز در مسجد سيدالشهدا منطقه 13 با حضور داوران بين‌المللي مانند علي‌اكبر توپچي، حسين ندرلو و نوران با حضور 100 نفر از شركت‌كنندگان در حال برگزاري است.

عمارتي اظهار داشت: مکبران، ميزان مشارکت در فعاليت‌هاي مسجد، جلسات روخواني قرآن، عضويت در فعاليت‌هاي فرهنگي مسجد، ميزان آشنايي با تعقيبات نماز و همچنين فعاليت‌‌هاي تحصيلي از جمله شاخصه‌هايي است كه در جريان داوري مورد ارزيابي قرار مي‌گيرد.
 
پس از انتخاب برترين مکبران نوجوان مناطق ياد شده، طي مراسمي در مسجد خداداد با حضور مديران شهري، ائمه جماعت، و مسئولان مرکز رسيدگي به امور مساجد حوزه 3، 7 و 8 تهران، از مکبران نوجوان برتر مساجد، تجليل و قدرداني مي‌شود.

به گفته وي، در مراسم اختتاميه از تمامي شركت‌كنندگان قدرداني مي‌شود ضمن اينكه به 30 نفر از برگزيدگان (از هر منطقه 10 نفر) هداياي ويژه‌اي اهدا مي‌شود.


نظر شما