دوشنبه ۲۴ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۴:۳۰
کد خبر: ۴۳۳۲۸
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۳:۳۷
در سومين نشست نقد فيلم نوجوان در فرهنگسراي انقلاب اسلامي؛
مجموعه فيلم‌هاي «مرد عنكبوتي» در سومين نشست نقد فيلم نوجوان در فرهنگسراي انقلاب اسلامي با حضور کارشناسان سينماي كودك و فعالان حوزه تربيتي مورد نقد و بررسي قرار مي‌گيرد.
به گزارش شهر به نقل از روابط عمومي فرهنگسراي انقلاب اسلامي، در اين نشست كه با همكاري موسسه تسنيم نور برگزار مي‌شود، محسن ايماني، عضو هيات علمي دانشگاه تربيت مدرس، سيد بشير حسيني، كارشناس فرهنگ و ارتباطات و استاد برگزيده سال دانشگاه امام صادق(ع) حضور مي‌يابند و به بررسي جنبه‌هاي تربيتي و آموزشي فيلم پر طرفدار «مرد عنكبوتي» مي‌پردازند.
رضا تقدسي، عضو شوراي نمايش خانگي وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامي و كارشناس انيميشن دبيري اين نشست را كه چهارشنبه دوم شهريور ماه از ساعت 18 تا 20 در تالار فجر فرهنگسرا برگزار مي‌شود، برعهده دارد.
قسمت نخست مرد عنكبوتي سال 2002 ساخته شد و تاكنون 3قسمت از اين فيلم راهي سينماهاي دنيا شده است. روند ساخت بازي‌ها و اسباب بازي‌ها و وسايل مرد عنكبوتي نيز ادامه دارد.
اسپايدرمن يا همان مرد عنکبوتي قهرماني که لازمه وجودش ارتفاعات و آسمان خراش هاست و در نتيجه در جايي جز نيويورک نمي‌تواند قهرمان باشد. او با دستانش تار مي‌اندازد و از يك ساختمان بالا ميرود و به ساختمان بعد مي‌رسد و در اين فيلم‌ها به عنوان ناجي شهر و حامي مردم بي‌‌گناه وارد عمل مي‌شود.
نشست‌هاي پيشين نقد فيلم نوجوان به بررسي كارتون بن تن و فيلم‌هاي هري پاتر اختصاص داشت.
براي شركت در اين برنامه به فرهنگسراي انقلاب اسلامي واقع در بزرگراه شهيد نواب صفوي، تقاطع خيابان كميل شرقي مراجعه كنيد و براي كسب اطلاعات بيشتر با شماره‌هاي 9-55419057 تماس بگيريد.


نظر شما