يکشنبه ۳۰ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۱:۰۱
کد خبر: ۴۳۳۴۰
|
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۰ - ۱۵:۳۰
سازمان وظيفه عمومي ناجا در اطلاعيه اي زمان اعزام به خدمت مشمولان ديپلم و زير ديپلم در شهريورماه سال 1390را اعلام كرد .

به گزارش شهر سازمان وظيفه عمومي ناجا، به اطلاع كليه مشمولان ديپلم و زير ديپلم (غايب و غيرغايب) و متولدين سال هاي 1355 تا پايان سال 1371 كه برگ اعزام به خدمت از سازمان وظيفه عمومي ناجا به تاريخ‌هاي هيجدهم ونوزدهم شهريور ماه 1390 دريافت داشته اند مي‌رساند كه براي اعزام به خدمت مي‌بايست به شرح ذيل اقدام نمايند.

 

 1- در تهران( مشمولان ساكن تهران بزرگ)

 

كليه مشمولان ديپلم غايب و غير غايب كه زمان اعزام آنها در برگ اعزام به خدمت صادره از سازمان وظيفه عمومي ناجا شهريور ماه سال 1390 قيد گرديده است مي‌بايست در ساعت 6 صبح روز شنبه مورخ نوزدهم شهريور سال 1390و كليه مشمولان عادي(زير ديپلم) غايب و غير غايب در ساعت 6 صبح روز يك‌شنبه مورخ بيستم شهريورسال 1390به محل و مراكزي كه توسط سازمان وظيفه عمومي ناجا در قالب برگ محل مراجعه ابلاغ گردبده است حضور پيدا نموده تا به خدمت دوره ضرورت اعزام گردند.

 

2- در استانها( مشمولان ساكن شهرستانها)

 

كليه مشمولان ديپلم غايب و غير غايب كه زمان اعزام آنها در برگ هاي اعزام به خدمت صادره از سازمان وظيفه عمومي ناجا شهريور ماه سال 1390 قيد گرديده است در ساعت 7 صبح روز ‌شنبه مورخ نوزدهم شهريور سال 1390و كليه مشمولان عادي(زير ديپلم) غايب و غير غايب در ساعت 7صبح روز يك‌شنبه مورخ بيستم شهريورسال 1390 به معاونت وظيفه عمومي استان محل سكونت مراجعه تا به خدمت دوره ضرورت اعزام گردند.

 

لذا آندسته از مشمولاني كه به هر دليل تاكنون موفق به دريافت برگ اعلام محل مراجعه نگرديده اند مي توانند به نزديكترين دفاتر خدمات الكترونيك انتظامي (پليس+10) مراجعه و نسبت به دريافت برگ مذكور اقدام و براساس اطلاعات مندرج در آن رفتار نمايند.

 

لازم به تاكيد است كه كليه مشمولان مي بايست در تاريخ تعيين شده اوراق مربوط به اعزام خود را مانند: برگ اعزام به خدمت، برگ واكسيناسيون، برگ اعلام محل مراجعه و ساير مدارك مورد نياز از جمله شناسنامه، كارت ملي و ... در هنگام مراجعه به وظيفه عمومي به همراه داشته باشند.

نظر شما