دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۸
کد خبر: ۴۳۳۸۶
|
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۴۰
همزمان با راهپيمايي روز جهاني قدس نقاشي هاي کودکان منطقه آزاد ارس جهت همدردي با کودکان مظلوم فلسطين با موضوع «کودکان فلسطين» در محل راهپيمايي به معرض ديد عموم گذاشته مي شود.

به گزارش شهر از تبريز، معاون فرهنگي اجتماعي و گردشگري اين سازمان با اعلام اين خبر افزود: اين مسابقه در راستاي گراميداشت روز جهاني قدس و اشاعه فرهنگ همدوستي  و همدردي با کودکان فلسطين و تبيين ارزشهاي روز جهاني قدس برگزار مي شود.

 

دکتر نجف زاده گفت: کودکان و نوجوانان 6 الي 15 سال مي توانند آثار خود را تا 2 شهريور سال جاري به معاونت فرهنگي اجتماعي و گردشگري سازمان منطقه آزاد ارس ارسال كنند.

 

وي همچنين اذعان داشت: براي تشويق و ترغيب کودکان و نوجوانان به تمامي شرکت کنندگان در اين مسابقه لوح يادبود اهدا شده و به نفرات برتر اول تا سوم جوايز ارزنده اي توسط معاونت فرهنگي اجتماعي و گردشگري سازمان منطقه آزاد ارس در نظر گرفته شده است.

 

دکتر عادل نجف زاده تصريح کرد: تمامي آثار ارسال شده به معاونت فرهنگي اجتماعي و گردشگري سازمان منطقه آزاد ارس در 4 شهريور و مصادف با روز قدس آخرين جمعه ماه مبارک رمضان در راهپيمايي که به همين مناسبت همه ساله برگزار مي شود در معرض ديد عموم قرار خواهد گرفت.

 

گفتني است برنامه هاي معاونت فرهنگي اجتماعي و گردشگري سازمان منطقه آزاد ارس در قالب 14  برنامه ي مذهبي و فرهنگي با محوريت ماه مبارک رمضان سال جاري در اين منطقه در حال برگزاري است.

 

همچنين به مناسبت فرارسيدن اين ايام مبارک چندين نمايشگاه در سطح محدوده منطقه آزاد ارس برگزار مي شود که مي توان به نمايشگاه عفاف و حجاب ، صنايع دستي با مضامين قرآني همچون تابلوفرش هاي قرآني و يا نوشته شده بر روي سنگ، عرضه محصولات فرهنگي – مذهبي اشاره کرد.

 

برگزاري مسابقه كتبي اصول روزه داري صحيح، مسابقه كتابخواني از كتاب «جوان باش» نيز از جمله مسابقات طراحي شده براي ماه مبارک مي باشند.

نظر شما