دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۰۱:۲۹
کد خبر: ۴۳۳۹۶
|
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۵۹
رئيس پليس راهور تهران با اعلام محدوديتهاي ترافيکي روز قدس گفت: پليس با آماده باش نيروهاي خود آماده برقراري نظم و ايمني ترافيک و سهولت حرکت در معابر همزمان با روز قدس است.

سردار حسين رحيمي صبح سه شنبه در نشستي خبري با اشاره به محدوديتهاي ترافيکي روز قدس اظهار داشت: تردد تمامي وسايل نقليه از ساعت 8 صبح چهارم شهريور ماه از شمال از بلوار کشاورز از ميدان وليعصر تا تقاطع کارگر، شرق از خيابان وليعصر(عج) از تقاطع جمهوري تا ميدان وليعصر(عج) در هر دو مسير، از غرب در خيابان کارگر حدفاصل جمهوري تا بلوار کشاورز، طول خيابان آزادي و انقلاب از تقاطع زارع در آزادي تا تقاطع وليعصر در انقلاب ممنوع است.

 

وي ادامه داد: همچنين تردد خودروها در مسير جنوب از خيابان جمهوري از تقاطع کارگر تا تقاطع وليعصر(عج) ممنوع است. اين درحالي است که تردد در خيابان جمهوري از کارگر تا وليعصر به صورت غرب به شرق امکان پذير است.

 

رئيس پليس راهور با اشاره به اعمال محدوديت توقف در مسيرهاي راهپيمايي از نيمه شب چهارم شهريور تاکيد کرد: توقف تمامي وسائط نقليه در بلوار کشاورز از ميدان وليعصر تا تقاطع کارگر در هر دو مسير به استثناء مسيرشمالي که براي پارک اتوبوسهاي شرکت واحد در نظر گرفته شده ممنوع است. همچنين توقف در خيابان هاي واقع در غرب وليعصر حدفاصل جمهوري تا ميدان وليعصر(عج) ممنوع است.

 

سردار رحيمي تصريح کرد: توقف خودروها ا زبامداد چهارم شهريور در خيابان کارگر حدفاصل جمهوري تا بلوار کشاورز،خيابانهاي واقع در ظلع شمالي خيابان جمهوري حدفاصل کارگر تا فلسطين، خيابان ابوريحان حدفاصل جمهوري تا بلوار کشور ممنوع است.

 

وي از اختصاص مسير خيابان دانشگاه از انقلاب تا جمهوري و طول جمهوري از تقاطع کارگر تا تقاطع جمهوري وليعصر براي استقرار اتوبوسهاي شرکت واحد خبر داد و گفت: توقف خودروها در اين مسير ممنوع است و در صورت پارک، خودرو توسط ماموران راهور به پارکينگ منتقل مي شود.

 

رئيس پليس راهور تهران از اختصاص دو پارکينگ براي پارک خودروي نمازگزاران و راهپيمايان گفت: پارکينگ لاله در خيابان فاطمي و پارکينگ کاوه در خيابان آزادي براي پارک خودرو راهپيمايان در نظر گرفته شده است. اين در حالي است که در تمام محدوده ها مکانهايي براي پارک خودرو در نظر گرفته شده است تا شهروندان به راحتي به مسيرهاي راهپيمايي دسترسي داشته باشند.

سردار رحيمي در پايان از آمادگي پليس راهور براي برگزاري مراسم روز قدس خبر داد و اظهار داشت: پليس راهور با آماده باش نيروها و پاکسازي معابر محدوده راهپيمايي و رفع مشکلات ترافيکي سعي مي کند اين مراسم با شکوه برگزار شود.

نظر شما