دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۱۷:۳۱
کد خبر: ۴۳۴۰۸
|
تاریخ انتشار: ۰۱ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۲:۰۸
معاون علم و فن آوري مرکز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران گفت: 100 پايان نامه در سال جاري مورد حمايت شهرداري تهران قرار مي گيرد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط عمومي مرکز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران، سيد محمد مجابي معاون علم و فن آوري مرکز مطالعات وبرنامه ريزي شهر تهران با اشاره به اينکه شهرداري تهران در چند سال گذشته بيش از500 پايان نامه و رساله را مورد حمايت قرار داده است ، افزود: يکي از راه کارهاي استفاده از دانشگاه ها در امور مطالعاتي حمايت از پايان نامه ها است .


او با اشاره به اينکه در گذشته روال شهرداري به اين صورت بوده است که از پايان نامه دانشجويان حمايت مي کرده است ، تاکيد کرد: با ابلاغ شهردار تهرن اين روند در حال حاضر تغيير کرده و اکنون کميته اي با رياست دکتر عسگري آزاد، رييس مرکز مطالعات و برنامه ريزي شهر تهران به اين منظور تشکيل شده است و شهرداري تهران تفاهم نامه هايي را با دانشگاه ها منعقد مي کند.


به گفته مجابي بر اين اساس شهرداري عناوين مورد نياز را به دانشگاه ها اعلام و بر اساس نياز تفاهم نامه اي را منعقد مي کند تا از پايان نامه ها در عناوين مربوطه حمايت کند.


او تصريح کرد: البته از آنجا که بسياري از کارمندان شهرداري تهران مشغول به تحصيل هستند ، در مورد پايان نامه کارمندان به صورت خاص برخورد مي شود و شامل تفاهم نامه هاي دانشگاهي نمي شوند.


معاون علم و فن آوري مرکز مطالعات وبرنامه ريزي شهر تهران برخي از دانشگاه هايي را تاکنون تفاهم نامه همکاري با شهرداري تهران منعقد کرده اند را دانشگاه شهيد بهشتي، علوم پزشکي شهيد بهشتي،تهران، علوم پزشکي تهران و امير کبير،علم و صنعت، شريف، تربيت مدرس و دانشگاه آزاد واحد علوم وتحقيقات عنوان کرد و افزود : در هفته جاري دو دانشگاه جديد نيز به اين مجموعه افزوده شده اند.

نظر شما