دوشنبه ۳۱ ارديبهشت ۱۴۰۳
ساعت : ۲۱:۲۶
کد خبر: ۴۳۴۴۴
|
تاریخ انتشار: ۰۲ شهريور ۱۳۹۰ - ۱۱:۲۶
معاون فرهنگي و اجتماعي شهرداري منطقه 19 از اجراي دهها برنامه همزمان با فرا رسيدن روز جهاني قدس در بوستان ولايت خبر داد.

به گزارش«شهر»، به نقل از روابط‌عمومي شهرداري منطقه 19، علي اکبرزاده در تشريح برنامه هاي اين منطقه در روز جهاني قدس گفت: برنامه‌هاي شبهاي ملکوتي به مناسبت اين روز بزرگ در حمايت از مردم بي گناه فلسطين با محوريت قدس و فلسطين اجرا مي‌شود.

او افزود: با پخش کليپ‌هاي مرتبط با فلسطين و دعوت از فعالان جنبش حماس يا حزب الله فضاي برنامه هاي شبهاي ملکوتي طي دو شب رنگ و بوي روز قدس بخود مي‌گيرد و در آن پيامهايي چون  مردم فلسطين روزي به خانه هايشان برميگردند و اسرائيل بايد از صفحه روزگار حذف شود به مردم منتقل مي‌شود.

معاون اجتماعي و فرهنگي شهرداري منطقه 19 ادامه داد: برگزاري نمايشگاه عکس در بوستان ولايت با محوريت فلسطين و نمايش عکس هاي بديع و نو با اين موضوع که تاکنون در معرض ديد قرار نگرفته از ديگر برنامه هاي تدوين شده براي اين روز است. وي اظهار داشت : همچنين غرفه نقاشي کودکان با موضوع فلسطين وقدس در بوستان ولايت برپا خواهد شد.

اکبرزاده گفت: طي برنامه اي با عنوان  «دل نوشته هاي» ايرانيان با همنوعان فلسطين نيز نوشته هاي مردم روزه دار در خصوص فلسطين جمع آوري خواهد شد. او خاطر نشان کرد: هماهنگي هاي لازم با مساجد سطح محدوده نيز براي شرکت حداکثري مردم در راهپيمايي روز قدس وتامين وسيله اياب و ذهاب براي شرکت کنندگان صورت خواهد گرفت.

نظر شما